اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قهرمانی آذربایجان‌شرقی در رقابت دو اتلون قهرمانی کشور

سومین دوره مسابقات دو اتلون قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

قهرمانی آذربایجان‌شرقی در رقابت دو اتلون قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسابقات دو اتلون قهرمانی کشور گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دهه مبارک فجر در بخش آقایان در اصفهان برگزار شد.

 این رقابت با شرکت ۸۸ ورزشکار از ۱۹ استان در 2 رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در پایان نوید سلیمی‌پور از استان میزبان در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافت و سید محمد حسینی از گلستان بر سکوی دوم و علی رضوانی از سمنان در رده سوم قرار گرفتند.

در رده جوانان مبین میزبان از آذربایجان‌شرقی بر سکوی نخست قرار گرفت و مهدی بهرام‌پور از زنجان دوم و سید‌جواد حسینی از گلستان به مقام سوم دست یافت.

 در بخش تیمی این مسابقات نیز تیم‌های آذربایجان‌شرقی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های اصفهان و زنجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 در این دوره از مسابقات بهزاد نوبری‌پور، مهدی علیزاده، عباس جهانگیری، کسری مرکب‌ساز، مبین میزبان و سامان غفاری‌آذر از تیم آذربایجان‌شرقی به سرپرستی ستار یثربی و مربیگری علی خلفی‌نژاد شرکت نمودند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول