اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شیخ لاری: می‌خواهیم به رده‌های بالاتر جدول برسیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای رسیدن به رده های بالای جدول خبر داد.

شیخ لاری: می‌خواهیم به رده‌های بالاتر جدول برسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احد شیخ لاری پیش از بازی تیمش برابر شاهین بوشهر اظهار داشت:

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احد شیخ‌لاری پیش از بازی تیمش برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: این برف تبریز یک نعمت الهی است و شکر‌گزار هستیم و شرایط جغرافیایی تبریز ما را به چنین آب و هوایی عادت داده است و در این هفته نیز تمرینات خود با برنامه‌ای که داشتیم روی چمن و سالن انجام دادیم و بچه ها توانسته‌اند خود را سر حال نگه دارند.
 وی گفت: سرمای تبریز همواره یک معضل برای تیم‌های این شهر بوده است و مربیان در فصل زمستان به دفعات بازیکنان خود را به خاطر سرماخوردگی از دست می‌دهند که ماشین‌سازی نیز 2 بازیکن تاثیرگذار خود را به همین دلیل مقابل پیکان در اختیار نداشت.

سرمربی ماشین‌سازی در این خصوص توضیح داد: بازیکنان امروزی خودشان علم فوتبالی دارند و حرفه‌ای عمل می‌کنند و ما در شهر تبریز سالیانه 6 ماه را با سرما روبرو هستیم و بازیکنان باید از خود مراقبت کنند و کادر پزشکی نیز پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهند.
 شیخ‌لاری ادامه داد: با تمامی مراقبت‌ها ما در بازی گذشته 2 بازیکن خود را به دلیل سرما‌خوردگی از دست دادیم و البته خود بازیکنان اعلام آمادگی کرده بودند که در چنین شرایطی نیز در اختیار تیم باشند ولی کادر پزشکی از ما خواست که به آنها استراحت بدهیم تا برای دیدار‌های بعدی مشکلی نداشته باشیم و ما از بازیکنان جایگزین استفاده کردیم و خوشبختانه ما برای دیدار بوشهر این بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل ما نبود شاهین ثاقبی است که به دلیل چهار کارته بودن آنها را در اختیار نخواهیم داشت ولی بازیکنان با انگیزه زیادی داریم که قطعا اجازه نخواهند داد جای شاهین در ترکیب خالی بماند.
 احد شیخ‌لاری از انگیزه خوب بازیکنان برای دیدار با شاهین می‌گوید: متاسفانه هر خبرنگاری به تیم ما رسیده یک سئوال تکراری دارد و اینکه ماشین‌سازی با امتیازاتی که دارد از منطقه خطر جدول دور شده است و بازیکنان انگیزه ندارند و من اعتقاد دارم که این نگاه و این سئوالات تخریبی است و من صراحتا اعلام کنم ماشین سازی برای ماندن به میدان نمی‌رود و با شرایط جدول برای رتبه‌های بالای جدول خواهیم جنگید. بازیکنان من این انگیزه را دارند که با چند نتیجه خوب خود را به جمع 5 تیم اول برسانند و توانایی‌های بالای خود را اثبات کنند. بازیکنان در این هوای سرد و برفی برای انگیزه بالا تمرین کرده‌اند و برای یک برد و صعود 2 پله‌ای در جدول تلاش خواهند کرد.
 سرمربی ماشین‌سازی درخصوص دیدار تیمش با شاهین بوشهر گفت: قطعا دیدار سختی است و شاهین برای ماندن در لیگ برتر روی امتیازات خانگی حساب کرده است و تماشاگران خوبی هم دارند که از آنها حمایت می‌کنند و این تیم در نیم فصل دوم حریف خطرناکی برای تیم‌ها شده است ولی همانطور که گفتم بازیکنان ما نیز انگیزه دارند و با سه امتیاز این دیدار برای رسیدن به رده‌های بالاتر تمرکز کرده‌اند.
 شیخ‌لاری در مورد کمبود بازیکن در این تیم گفت: من نیمه پر لیوان را می‌بینم و بازیکنانی دارم که برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و اگر هم کمبود بازیکن داشته باشم در عوض بازیکنانی دارم که توانایی درخشش در چند پست را دارند در مواقع نیاز کار تیم را راه می‌اندازند و در هفته‌های گذشته بازیکنی داشتم که در 3 پست مختلف بازی کرده که نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم و کسی از قلم بیفتد ولی تلاش آنها در پست‌های غیر تخصصی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول