اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باغ‌آبادی: هیچ اخطاری به کادر فنی ماشین‌سازی داده نشده است/امیدوارم بعدا بابت برگزاری مسابقات پشیمان نشویم

مربی ماشین‌سازی گفت: با تمرینات منظمی که پشت سر گذاشتیم، به دنبال کسب نتیجه خوب برابر نساجی هستیم.

باغ‌آبادی: هیچ اخطاری به کادر فنی ماشین‌سازی داده نشده است/امیدوارم بعدا بابت برگزاری مسابقات پشیمان نشویم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا باغ‌آبادی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی قائم‌شهر اظهار داشت: تمرینات منظمی را در هفته گذشته سپری کرده و آماده بازی فردا هستیم و هدف‌مان از بازی مقابل نساجی کسب 3 امتیاز بازی است.

وی گفت: نساجی تیم قابل ریشه‌داری و پرتماشاگری است و به دیده احترام به این تیم نگاه می‌کنیم و‌ به تازگی در کادر فنی این تیم تغییراتی ایجاد شده است. از 5 تیمی که اخیرا با آنها بازی کردیم، 3 تیم کادر مربیان‌شان را عوض کرده بودند که پیکان، پدیده و نساجی بودند.

مربی ماشین‌سازی یادآور شد: عزیز معبودی را به دلیل محرومیت نداریم و 2 بازیکن نیز به نام‌های بابک مرادی و شاهین توکلی که کادر پزشکی در حال تلاش برای رساندن این بازیکنان هستند.

باغ‌آبادی ادامه داد: اگر این بازیکنان نرسیدند، بازیکنان جوان با انگیزه‌ای داریم که جواب اعتماد کادر فنی را خواهند داد.

وی گفت: به کادر فنی به صورت کتبی اولتیماتومی داده نشده و من در مصاحبه مدیرعامل محترم باشگاه هم دیدم که چنین موضوعی را تکذیب کردند و اولتیماتومی به کادر فنی داده نشده است.

مربی ماشین‌سازی بیان کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به هر فردی اعطا کرده سلامتی است و در این روزها که ویروس کرونا در کشور شایعه شده، باید این نکته را اشاره کرد که کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها در جامعه و فرودگاه و ورزشگاه‌ها در رفت و آمد هستند و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که بعدا پشیمانی نیاورد و تنها به پر شدن آمار توجه نشود و از مسوولان امر می‌‌خواهم دقت لازم را در این مورد نمایند، ضمن اینکه برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران سبب می‌شود و تیمی‌هایی که میزبان هستند از امتیاز حضور تماشاگران محروم شده و اجحافی در حق  آنها صورت می‌گیرد.  

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول