اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تیکاف خالی هواپیماها برای بازگرداندن مسافرانی که در ترکیه مانده اند

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسافران ایرانی مانده در ترکیه ای نگران نباشند، گفت: مطمئنا همه شرکت‌های هواپیمایی که مسافرانی از ایران و یا تبریز به ترکیه انتقال داده بودند برنامه‌های پروازی فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران خود را در برنامه خواهند داشت.

تیکاف خالی هواپیماها برای بازگرداندن مسافرانی که در ترکیه مانده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از دیروز همه پروازهای ایران به مقصد ترکیه تا اطلاع ثانوی، به دلیل شیوع بیماری کرونا در منطقه لغو شد که این لغو پروازها شامل پروازهای برنامه ای فرورگاه بین‌المللی تبریز نیز می‌شد به طوریکه همگی 21 پرواز هفتگی بین فرودگاه بین المللی تبریز و استانبول لغو شد که شرکت‌های هواپیمایی معراج، ایرتور، آتا و ترکیش، برای جابه‌جایی بیش از 4 هزار مسافر بین ایران و ترکیه از مبادی تبریز و استانبول انجام می‌شد.

اما امروز صبح خبری از ورود یک پرواز از استانبول به تبریز رسید.

رامین آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در این باره گفت: این پرواز برای انتقال 275 مسافر شرکت هواپیمایی ایرتور صورت گرفت که قبلا به استانبول سفر کرده بودند.

وی افزود: مطمئنا همه شرکت‌های هواپیمایی که مسافرانی از ایران و یا تبریز به ترکیه انتقال داده بودند برنامه‌های پروازی فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران خود را در برنامه خواهند داشت.

 مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: تمام این پروازها خال به سمت ترکیه انجام می‌شود ولی در پرواز برگشت با مسافر به تبریز باز می‌گردند.

آذری درباره برنامه این پروازها که قرار است برای انتقال مسافران مانده در ترکیه انجام گیرد، اظهار داشت: این پروازها به صورت موردی از سوی شرکت‌های هواپیمایی درخواست می‌شوند و در صورت موافقت مسئولان مربوطه در برنامه پروازی فرودگاه شهید مدنی تبریز قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است قبل از لغو پروازهای یاد شده به طور میانگین 32 پرواز از فرودگاه بین المللی تبریز به مقصد فرودگاه های داخلی و 4 پرواز به مقاصد خارج از کشور تیکاف صورت می گیرد و فرودگاه تبریز پل ارتباطی هوایی با تهران، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان،​کیش،​ساری،​رشت و کرمان را در داخل کشور و استانبول،​نجف،​جده و مدینه در خارج از کشور را داشت.
انتهای پیام/60014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول