اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باشگاه‌های ورزشی را تعطیل می‌کنیم/ سلامت مردم در اولویت است

مدیران باشگاه‌های خصوصی تبریز دست به کار شدند و اعلام کردند سلامتی مردم در اولویت قرار داشته و به همین جهت باشگاه‌های ورزشی خود را تعطیل می‌کنیم.

باشگاه‌های ورزشی را تعطیل می‌کنیم/ سلامت مردم در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیران باشگاه‌های خصوصی ورزشی تبریز، طی نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، در جهت مقابله با ویروس کرونا تمدید زمان تعطیلی باشگاه‌ها را خواستار شدند.

با اتمام زمان ابلاغیه تعطیلی باشگاه‌های خصوصی ورزشی و آغاز دوباره فعالیت این اماکن، با برگزاری جلسه مقابله با کرونا در باشگاه‌های ورزشی با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان، در راستای حفظ سلامت مربیان و ورزشکاران در مقابله و پیشگیری از این ویروس، تعدادی از مدیران باشگاه‌های ورزشی تبریز با ارسال نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان درخواست کردند این تعطیلی تا پایان سیر صعودی و تثبیتت وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان ادامه یابد و به صورت داوطلبانه تا گذر از این بحران مجموعه‌های ورزشی‌شان تعطیل خواهد بود.

افزودنی است تعطیلی فعالیت اماکن عمومی غیرضروری در روز‌های آتی نقشی اساسی در کاهش تردد عموم مردم در سطح شهر را ایفا خواهد کرد و این درخواست درحالی انجام شده است که بیشتر این باشگاه‌ها با اجاره بها و هزینه‌های جاری سنگین ماه‌های آتی روبرو هستند اما دغدغه مدیران باشگاه ها نسبت به پیشگیری از تسریع بیشتر ویروس کرونا در تبریز، ارزش کم‌نظیر این تصمیم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول