اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذرنیا: سال نو، ایام گذر از بحران‌هاست

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی گفت: در سال جدید برای هموار شدن راه موفقیت تلاش خواهیم کرد.

آذرنیا: سال نو، ایام گذر از بحران‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز، حسن آذرنیا با تبریک عید نوروز و  سال نو اظهار داشت: سال ۹۸ با تمامی ایام و اتفاقات تلخ و خوشی‌ که داشت به پایان رسید و بار دیگر در آستانه بهار قرار گرفتیم و این امر نشانه‌ای برای از نو ساختن است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی تبریز با اشاره به درگیر شدن کشورمان با بیماری کرونا در ایام پایانی سال ۹۸  همچنین روزهای آغازین بهار خاطر نشان ساخت: به هر حال این اتفاق ناخوشایند مهمان ناخوانده عیدمان شده بایست به هر ترتیب ممکن و با رعایت اصول و توصیه‌ها، آن را بدرقه کنیم. 

آذرنیا در ادامه اضافه کرد: من هم به نوبه خودم از عموم مردم کشورمان تقاضا دارم که امسال در ایام نوروز حدالامکان از رفت و آمد خودداری کنند تا بحمدالله زنجیره انتقال این ویروس شکسته شود و پس از گذر از این بحران ان‌شاءلله همه باهم جشن بگیریم.

وی همچنین با اشاره به رویکرد باشگاه ماشین‌سازی در سال آینده بیان داشت: سال ۹۸ مشکلات و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم که جا دارد ضمن تقدیر و تشکر از  حمایت و پشتیبانی مالک باشگاه و تدابیر اعضای هیات مدیره و تلاش‌های مجموعه باشگاه ضمن سر و سامان دادن به امور و حل مشکلات در سال گذشته و تداوم این حمایت‌ها در آینده،  راه برای موفقیت تیم هموار کنیم و جایگاه شایسته‌ای در لیگ دست یابیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین‌سازی ضمن تشکر از هواداران بابت حمایت‌هایی که طی سال اخیر از ماشین‌سازی داشتند، عنوان کرد: ان‌شاءلله امسال با کسب نتایج خوب پاسخ محبت این عزیزان را به شایستگی خواهیم داد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول