اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذرنیا: با دخسوس تسویه کردیم/ تمرینات ماشین‌سازی تعطیل است

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: قرار بود از 5 فروردین تمرینات تیم ماشین‌سازی آغاز شود، اما با اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، این قضیه منتفی شد.

آذرنیا: با دخسوس تسویه کردیم/ تمرینات ماشین‌سازی تعطیل است

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز درخصوص محرومیت باشگاه ماشین‌سازی بابت پرونده دخسوس اظهار داشت: این بازیکن 3 سال پیش برای تیم ماشین‌سازی بازی می‌کرده است، اما پرونده وی از 3 ماه قبل به جریان افتاده و ماه گذشته و ماه گذشته با دخسوس تسویه حساب شد.

وی افزد: مشکل این پرونده حل شده است، ما نامه را به فیفا ارسال کردیم و فکر می‌کنم طی چند روز آینده نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران می‌رسد و این محرومیتی که اعلام شده به‌خاطر همین تأخیر در اموراتی است که تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته است.

‌آذرنیا در مورد پرونده لوسیانو پریرا گفت: بابت این پرونده باشگاه ماشین‌سازی از 3 پرونده نقل و انتقالات محروم شده است و یک پنجره آن طی شده و در صورتی که پیش از آغاز فصل با وی تسویه گردد، این محرومیت لغو و ماشین‌سازی می‌تواند در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند و آقای زنوزی مالک باشگاه نظرش بر حل و فصل این پرونده در شرف حل و توافق با شیمبا است و یک نماینده ویژه برای حل این پرونده تعیین نمودند.

بازیکن دهه 50 و 60 تیم تراکتور در مورد شروع تمرینات تیم ماشین‌سازی یادآور شد: ما از 22 اسفند تمرینات خود را تعطیل و قرار بود اولین جلسه تمرینی تیم ماشین‌سازی روز 5 فروردین برگزار شود، اما با اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، فعلا تمرینات تیم برگزار نشده و بازیکنان تیم برنامه تمرینی خود را از کادر فنی گرفته و به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنند، وضعیت بازیکنان توسط مربیان تیم کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شروع تمرینات منتظر اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم و انتظاری که داریم این است که شروع مسابقات را یک ماه قبل اعلام کنند و یک دفعه نگویند که برای هفته بعد بازی دارید و در این شرایط که باشگاه‌ها بلاتکلیف بوده و از این بابت متضرر شدند، شروع سریع و بدون اعلام قبلی لیگ می‌تواند به مصدومیت بازیکنان منجر شود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول