اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذرنیا: لیگ برتر فوتبال تعطیل شود

سرپرست مدیر عاملی باشگاه ماشین‌سازی گفت: با توجه به شرایط فعلی به نظر من منطقی‌ترین تصمیم تعطیلی لیگ برتر فوتبال است.

آذرنیا: لیگ برتر فوتبال تعطیل شود

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با انتشار اطلاعیه شماره 7 ستاد ملی مقابله با کرونا تمرینات تیم ماشین‌سازی که قرار بود از 5 فروردین آغاز شود، برگزار نشده و تمرینات تیم ماشین‌سازی همانند سایر تیم‌های کشور تعطیل است.

وی گفت: برای شروع لیگ برتر یک ماه هم باید فرصت بدنسازی به تیم‌ها داده شود تا بازیکنان تیم دچار مصدومیت نشو‌ند و با در نظر گرفتن 9 هفته باقیمانده، پایان لیگ تا تیر و مرداد به درازا ‌خواهد کشید.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی افزود: طبق مقررات فیفا شروع 2 لیگ باید فاصله 75 روزی را در نظر گرفته و در این صورت امکان آغاز فصل جدید لیگ برتر در نیمه اول سال 99 میسر نبوده و اگر بخواهیم لیگ فعلی را ادامه دهیم، زمان برای مسابقات فصل بعدی را از دست خواهیم داد.

آذرنیا تاکید کرد: پیشنهاد من تعطیلی لیگ برتر در شرایط فعلی که برگزاری المپیک یک‌سال به تأخیر افتاده و شاهد تعویق و یا لغو بسیاری از مسابقات جهانی و قاره‌ای هستیم، بوده تا زمان مناسب برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور را داشته باشیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول