اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الهامی: تمرینات مجازی نمی‌تواند مفید باشد/فقط دژاگه در ایران نیست

سرمربی تیم تراکتور گفت: به نظر من تمرینات مجازی نمی‌تواند برای تیم مفید واقع شود.

الهامی: تمرینات مجازی نمی‌تواند مفید باشد/فقط دژاگه در ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساکت الهامی در گفت‌و‌گو با شبکه ورزش اظهار داشت: تیم تراکتور تا 26 اسفند تمرینات خود را ادامه داده و جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که تمرینات را تعطیل کردیم و قرار بود از 5 فروردین برنامه آماده‌سازی تیم آغاز شود که تاریخ 5 فروردین را به 7 فروردین تغییر دادیم.

وی گفت: هفتم فروردین ستاد مقابله با کرونا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه هیچ تیمی نمی‌تواند تمرینات خود را آغاز کند و این در حالی بود که ما بلیت سفر به تبریز برای بازیکنان غیربومی خود را هم تهیه کرده بودیم.

سرمربی تیم تراکتور متذکر شد: الان تمرینات تیم کج‌دار و مریز انجام می‌شود و در گروهی که بازیکنان تیم است، مربی بدنساز برنامه می‌دهد و هر روز بازیکنان این تمرینات را انجام می‌دهند اما من فکر می‌کنم که این روش مثمر ثمر نبوده و تنها یک تمرین سرگرم‌کننده است که شرایط‌شان را نگه دارند و به نظر من اصلا نمی‌تواند این تمرینات مفید واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم تراکتور به غیر از اشکان دژاگه در ایران هستند و تمام خارجی‌های تراکتور در هتلی در تبریز اسکان داشته و تمرینات‌شان را زیر نظر یکی از کادر فنی تیم تراکتور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول