اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تاکید بر ادامه همکاری ماشین‌سازی با شیخ‌لاری

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از سرگیری مسابقات لیگ‌برتر را نادرست قلمداد کرد.

تاکید بر ادامه همکاری ماشین‌سازی با شیخ‌لاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمد علوی در واکنش به احتمال از سرگیری رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: طبیعی است که در این شرایط برخی تیم‌ها به‌دنبال منافع خود باشند و ادامه مسابقات یا لغو کامل آن را خواستار شوند ولی ارجح‌تر از همه، حفظ منافع عمومی است.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی در ادامه افزود: کانون مربیان فوتبال ایران طی بیانیه‌ای دلایل و استدلالات خود درخصوص تبعات از سرگیری مسابقات لیگ‌برتر را اعلام کرده و به عقیده من موضع این مرجع از لحاظ تخصصی و فنی فوتبال قابل قبول است.
وی با بیان اینکه امیدوارم مسوولان مربوطه نیز با لحاظ کردن تمامی جوانب امر اقدام به تصمیم‌گیری کنند، عنوان کرد: حفظ سلامت افراد بر هر موضوعی اولویت دارد و نباید به بهای یک جام یا مقام، سلامت انسان‌ها را به مخاطره انداخت.
سید محمد علوی در پایان اظهارات خود درخصوص شایعه مذاکره این باشگاه با افراد مختلف جهت هدایت تیم در فصل آینده، خاطرنشان کرد: تمامی این اخبار کذب محض است و ماشین‌سازی با احد شیخ‌لاری به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول