اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ورزش در 9 شهر آذربایجان‌شرقی جان می‌گیرد

امکان آغاز فعالیت تعدادی از رشته‌های ورزشی در شهرهایی که به ‌لحاظ ویروس کرونا وضعیت سفید دارند، مجاز اعلام شد.

ورزش در 9 شهر آذربایجان‌شرقی جان می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اطلاعیه شماره 12 ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر گردید و که در آن عنوان شده است 132 شهر سفید به‌لحاظ کاهش شیوع کرونا می‌توانند در تعدادی از رشته‌های ورزشی فعالیت خود را آغاز کنند.

از آذربایجان‌شرقی 9 شهر وضعیت سفید داشته و از فردا در تعدادی از رشته‌های ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

آذرشهر، اسکو، بستان‌آباد، جلفا، خداآفرین، عجب‌شیر، ملکان، ‌هریس و‌ هوراند 9 شهر آذربایجان‌شرقی هستند که شروع ورزش در این شهرها بلامانع است.

بنا به اعلام ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش، تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه‌برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار‌کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری ، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی،  بازی‌های فکری، طناب‌زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آنها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول