اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهتاج : جهت میزبانی مسابقات پای کار هستیم

مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جهت میزبانی هر مسابقه‌ای برای این هیأت، پای کار هستیم.

بهتاج : جهت میزبانی مسابقات پای کار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج رئیس مجمع انتخاباتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در خصوص حمایت شایسته از ورزشکارانی با بیماری خاص و پیوند عضو آنچه از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم، چراکه مدال‌آوری این هیأت با حضور ورزشکارانی مانند آقای رضایی در بدمینتون بر همگان مبرهن است.

وی گفت: این هیات برای من به‌عنوان یک شهروند خیلی مهم است و از رئیس جدید هیات می‌خواهم که برنامه سالانه هیات را به اداره‌کل ارائه کنند تا در حد توان حمایت مالی کرده و تمام توان خود برای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت کنند.

بهتاج افزود: حداقل درخواست این عزیزان و ورزشکاران هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا، همدلی و حمایت معنوی است و اگر در هیات استان و اداره‌کل به این عزیزان دلگرمی ندهیم، دلیل وجودی ما چیست؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: اختصاص سالن در شهرستان‌ها به بیماران خاص و پیوند اعضا با درخواست رئیس هیأت شهرستان عملی می‌شود و 450 هزار بیمار خاصی که در استان داریم، می‌توانند با روی آوردن به ورزش به روحیه خود نیز کمک شایانی کنند.

او ادامه داد: تشکیل انجمن خیریه بیماران خاص ایده خوبی است که جهت تحقق آن، ما هم در کنار شما هستیم.

رئیس مجمع انتخاباتی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا خاطرنشان کرد: الگوسازی در زمینه ورزشکاران بیماران خاص بسیار مهم است، مانند آقای حسین رضایی که در رشته بدمینتون در سطح جهان چهره‌ای شناخته شده است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول