اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرمانی: راز موفقیت حجازی مدیریتش بود/همیشه به بازیکنان احترام می‌گذاشت

بازیکن سابق ماشین‌سازی تبریز گفت: راز موفقیت ناصر حجازی در فوتبال مدیریتش بود.

فرمانی: راز موفقیت حجازی مدیریتش بود/همیشه به بازیکنان احترام می‌گذاشت

جواد فرمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: مرحوم ناصر حجازی هم در مربیگری و مسائل فنی و هم در مدیریت  واقعا عالی بودند و یادم نمی‌رود با آن مدیریتی سختگیرانه‌ای که داشتند، اما همیشه بازیکنان را آقا یا خان صدا کرده به کسی بی‌احترامی نمی‌کردند مگر اینکه بازیکن کاری کند که تیم لطمه ببیند، آن موقع برخورد می‌کردند.

وی در مورد خاطره‌ای از  حجازی گفت: یک‌بار در انزلی با ملوان بازی داشتیم در حیاط هتل قدم می‌زدم که ناصرخان با ایمان‌منش آمدند و گفتند برویم بیرون یک دوری بزنیم. نزدیک یک سوپر مارکت که رسیدیم آقای ریش سفیدی تا ما را دیدند از جای خود بلند شده و  با احترام ناصر‌خان را برای نشستن در صندلی چوبی که داشتند راهنمای کردن ولی ایشان راضی نشدند. یادم می‌آید آن آقای مسن از بازی تاج و ملوان در جام تخت جمشید با لذت و هیجان تعریف کرد که حجازی در آن بازی چه کار کرد و برگشت به ما گفت تا در کنارتان هست از ایشان یاد بگیرید و تا وقتی در تیم ماشین‌سازی است، قدرش را بدانید. واقعا هم همین‌طور بود، وقتی رفت فهمیدیم چه مربی بزرگی را از دست دادیم، روحش شاد.

فرمانی در مورد بازی معروف ماشین‌سازی با بهمن متذکر شد: در بازی رفت یک پنالتی را از دست دادیم، در بازی برگشت من 2 اخطاره و محروم بودم، اما بازیکنان تیم یکی از بهترین بازی‌های ماشین‌سازی را به نمایش گذاشته و‌ با گل مهدی جعفرپور اولین شکست بهمن را تحمیل کردیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول