اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهتاج: تکواندو کشور با پولادگر توانست جایگاه اول را از کره‌جنوبی بگیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: تکواندو کشور با حضور حاج‌آقا پولادگر توانست جایگاه اول را از کره‌جنوبی بگیرد.

بهتاج: تکواندو کشور با پولادگر توانست جایگاه اول را از کره‌جنوبی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی به ریاست سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و با حضور آرش فرهادیان رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو کشور و شرکت اعضای مجمع روز پنجشنبه هشتم خردادماه در محل سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.‌

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: از زحمات آقای پولادگر درخصوص فائق آمدن بر تیم ملی تکواندو کره‌جنوبی که خاستگاه این ورزش است، قدردانی می‌کنم که تمام تلاش‌شان را برای ارتقاء جایگاه جهانی فدراسیون تکواندو به‌کار بسته است.

وی در ادامه گفت: با کمک فدراسیون و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ‌ تیم تکواندو استان آذربایجان‌شرقی توانست قهرمان مسابقات کشوری شود.

بهتاج افزود: حمایت از رشته ورزشی تکواندو وظیفه ماست، چرا که یک رشته المپیکی هست و میر هاشم حسینی در این رشته ورزشی سهمیه المپیکی دارد همچنین امیرمحمد بخشی در بخش تیمی این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: هیات تکواندو یک هیات عادی نیست بلکه باید برای ۲۱ شهرستان استان آذربایجان‌شرقی برنامه و هدف داشته باشد و مدیریت لازم را در خصوص پیشرفت و پیشبرد اهداف انجام دهد.

نایب رئیس مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی همچنان از هیات تکواندو ادامه خواهد داشت و در شهرستان‌ها و از همه مهم‌تر شهرستان میانه که برای رشته ورزشی تکواندو استثنا محسوب می‌شود و مساعدت‌های ویژه‌ای را در جهت توسعه زیرساخت‌های تکواندو ادامه خواهد داشت و از محل منبع مالیات برارزش افزوده خانه تکواندو میانه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول