اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کجای دنیا تیم‌ها می‌توانند بدون دیدارهای تدارکاتی وارد مسابقات رسمی شوند

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نگران سلامتی بچه‌ها هستیم و نمی‌دانیم در صورت برگزاری تمرینات چه اتفاق وحشتناکی رقم می‌خورد.

کجای دنیا تیم‌ها می‌توانند بدون دیدارهای تدارکاتی وارد مسابقات رسمی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی، عادل باباپور در خصوص آخرین شرایط تمرینی تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار کرد: طی روزهای آینده برای دومین بار از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم تا وضعیت بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت و مشکوک شده بود، مشخص شود. با کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنیم و جلساتی با کادر پزشکی تیم داریم تا در جریان آخرین وضعیت سلامتی بازیکنان قرار بگیریم.

او ادامه داد: به‌دلیل اینکه شهر تبریز در وضعیت قرمز قرار گرفته، نگران سلامتی بچه‌ها هستیم و نمی‌دانیم در صورت برگزاری تمرینات چه اتفاق وحشتناکی رقم می‌خورد.

مربی ماشین‌سازی عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی را یکی دیگر از مشکلات برای آماده‌سازی و برگزاری لیگ برتر دانسته و افزود: نمی‌دانم کجای دنیا تیم‌ها می‌توانند بدون دیدارهای تدارکاتی وارد مسابقات رسمی شوند؛ اصلا این شرایط، فوتبالی و حرفه‌ای نیست و معلوم نیست تصمیم‌گیرندگان بازی‌ها بر روی چه علمی چنین برنامه‌ریزی‌هایی کردند. به نظر من این شرایط اصلا اجرایی نیست.

باباپور اضافه کرد: به نظرم تا این لحظه لیگ برتر در بلاتکلیفی قرار دارد و حتی مسوولانی هم که برنامه‌ها را گفته‌اند نیز تصمیم‌گیرندگان اصلی نیستند! آنها منتظر هستند تا اشخاص دیگری برای‌شان تصمیم‌گیری کنند که این وضعیت، اصلا به نفع فوتبال ایران نیست. بهتر بود حداقل در این شرایط خاص و کرونایی، فوتبال را به منافع شخصی ترجیح می‌دادند.

او یاد آور شد: متاسفانه ما جان را فدای فوتبال می‌کنیم و در شرایطی که روزانه کمتر از هزار نفر مبتلا داشتیم، لیگ را تعطیل کردیم و امروز که آمار مبتلایان حدود ۳ هزار نفر شده، می‌خواهیم لیگ را برگزار کنیم. این اتفاقات اصلا قابل فهم نیست و باید مسوولان رده بالای کشوری به این موضوع رسیدگیِ علمی و ویژه‌ای داشته باشند. ضمن اینکه برخی از شهرها فاقد امکانات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و این امر با در نظر گرفتن هزینه‌های سرسام‌آور پروتکل، واقعا کار را برای تیم‌ها سخت کرده است.

مربی ماشین‌سازی درباره مخالفت برخی تیم‌ها برای برگزاری مسابقات گفت: از ۱۶ تیم لیگ برتر، ۱۵ تیم مخالف برگزاری هستند و تنها یک تیم موافق برگزاری لیگ است. جای تعجب دارد که سازمان لیگ و فدراسیون در روز روشن حمایت همه جانبه خود را از این تیم آشکار کرده‌اند و پشت تصمیم آن یک تیم ایستاده‌اند؛ این کار توهین به شعور فوتبال ایران است.

باباپور با اشاره به صحبت‌های وزیر بهداشت ابراز کرد: وزیر بهداشت صراحتا اعلام کردند که برخی مسوولان موضوع کرونا را شوخی گرفته‌اند و از وزارتخانه نیز برای بازگشایی‌ها فشار می‌آورند؛ اینکه وزیر بهداشت می‌گوید دقیقه ۹۰ گل می‌خوریم، اشاره‌ مستقیم به فوتبال و وزارت ورزش دارد و جای تعجب است که چرا وزارت ورزش جان ۸۰ میلیون ایرانی را فدای یک جام قهرمانی برای پرسپولیس می‌کند.
انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول