اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری مجمع انتخاباتی نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی

ساناز پورخورشیدی به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

برگزاری مجمع انتخاباتی نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون و با حضور بهتاج مدیرکل ورزش وجوانان استان و حیدری نائب رئیس فدراسیون و مستجاب‌الدعوه کارشناس امور مجامع وزارت روز شنبه 31 خردادماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد‌.

در این مجمع ساناز پورخورشیدی با کسب ۱۴ رای توانست به مدت ۴ سال به سمت رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شود‌.

وی ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، در سخنانش گفت: چشم‌انداز و برنامه‌های خود را اولویت دادن به امور ورزش بانوان و اجرای صحیح آیین‌نامه‌های فدراسیون و همچنین برنامه‌ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقا جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.

ساناز پورخورشیدی که متولد 1360 و دانشجوی دکتری تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است. او مربی شنا و ناجی غریق فعال در استان آذربایجان‌شرقی است که نائب رئیسی هیئت را به عهده داشت.

مستجاب‌الدعوه کارشناس امور مجامع وزارت ورزش و جوانان هم در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان گفت: رای گیری به صورت مخفی وکاملا آزادانه برگزار شد و مجمع بدون حاشیه ای را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحادی که امروز شاهد آن بودیم می تواند راهگشای هیات باشد، ادامه داد: تعامل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با تمامی فدراسیون‌ها در حد عالی است و برگزاری مجامع انتخاباتی بدون کمترین حاشیه‌پردازی و تحت نظارت بازرسی و حراست اداره کل و نماینده فدراسیون برگزار می‌شود.

مستجاب‌الدعوه با اشاره به اینکه برخی‌ها شرایط قانونی برگزاری انتخابات را به سخره می‌گیرند، گفت: بنده در جایگاهی که هستم، تاکنون ندیده‌ام که انتخاباتی در هیچ استانی از کشور از چهارچوب و مقررات خارج شده باشد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول