اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهاجری: نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم/‌مشکلات ماشین‌سازی را می‌شناسم

سرمربی تیم ماشین‌‌سازی گفت: امروز بازی خوبی را شاگردانم ارائه کردند و تا دقیقه 86 در اجرای برنامه‌های خود موفق بودیم.

مهاجری: نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم/‌مشکلات ماشین‌سازی را می‌شناسم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما امروز با توجه به شرایط و بضاعت و توان‌مان، برنامه خود را برای بازی مقابل پرسپولیس اتخاذ کرده بودیم که تا دقیقه 86 موفق بودیم و در چند دقیقه آخر باید بازی را مدیریت می‌کردیم که غافل‌گیر شده و توپی را لو داده و همان توپ در ادامه پنالتی شده و نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: بحث ما این نیست که چرا بازی به پرسپولیس را واگذار کردیم و من مشکلات تیم را می‌دانم که کجاست و باید مشکلات را برطرف کنیم و توان بدنی بازیکنان متاسفانه در آخر بازی تحلیل می‌رود و نداشتن مربی بدنساز‌ یکی از مشکلات تیم است و امیدوارم در چند روز آینده این مشکل را برطرف کنیم.

مهاجری گفت: لیگ برای ما هنوز ادامه دارد و بچه‌های تیم زحمت خود را در بازی مقابل پرسپولیس کشیدند و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم و توان تیم ما همین قدر است که یک لحظه غفلت سبب شد نتیجه را از دست دهیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز افزود: آنهایی که با تفکر من آشنا هستند می‌دانند برنامه من حفظ توپ، نگه داشتن بازی و برنامه‌ریزی از عقب میدان است، اما ماشین‌سازی فعلا بضاعت این برنامه‌ها را ندارد و آمادگی لازم برای بازی‌های سنگین نداریم و ما در 13 ، 14 روز 3 بازی سنگین که 2 بازی در خوزستان بود، انجام دادیم و یک مقدار توان بازیکنان تیم ماشین‌سازی را تحلیل برده و قدرت لازم برای حمله به تیم پرسپولیس نداشتیم.

وی گفت: تیم پرسپولیس تنها کامیابی نیا را نداشت و همان نفرات 2 بازی قبلی پرسپولیس، امروز هم در میدان حضور داشتند. من دوست داشتم تیم من امروز حمله کند و تفکرات من برای پیاده شدن در زمین مسابقه زمان می‌خواهد و قطعا این بازی بهتر از بازی قبلی ماشین‌سازی بود و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

  انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول