اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سلیمانی: علیپور با زیرکی پنالتی گرفت/ کرمانشاهی محک جدی نخورد

کارشناس داوری فوتبال گفت: علی علیپور با زیرکی از مدافع ماشین سازی پنالتی گرفت.

سلیمانی: علیپور با زیرکی پنالتی گرفت/ کرمانشاهی محک جدی نخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران درباره ارزیابی اش از قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار ماشین سازی و پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی نبود که داور در آن به شکل جدی محک بخورد. بیشتر اوقات توپ در میانه زمین جریان داشت و کرمانشاهی توانست با جدیت خود، این دیدار را قضاوت کند.

وی افزود: در دقیقه 14 صحنه ای پیش آمد که داور به درستی شاهین ثاقبی را با کارت زرد جریمه کرد. هرچند پرسپولیسی ها انتظار داشتند بازیکن ماشین سازی به دلیل شدت خطا باید اخراج شود. البته همان اخطار کافی بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در صحنه پنالتی علی علیپور با زیرکی کامل از اتابک زارعی خطا گرفت. وی خود را وارد محوطه جریمه مدافع کرد و بازیکن ماشین سازی هم با بی احتیاطی برای اینکه خطا نکند با پای چپ خود شارژ خفیفی روی علیپور انجام داد. کرمانشاهی پنالتی را به درستی اعلام کرد اما این تصمیم را سخت گیرانه گرفت.

سلیمانی ادامه داد: صحنه ای که پس از گل پرسپولیس درون محوطه جریمه این تیم اتفاق افتاد، برخورد ساده ای بود و به درستی پنالتی گرفته نشد. گل ماشین سازی هم که آفساید بود و کمک داور به درستی تصمیم گرفت.

وی درباره صحنه اخراج شاهین ثاقبی گفت: خطایی که وی روی علیپور انجام داد باید با کارت زرد داور جریمه می شد و این اخراج هم درست بود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول