اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ملی‌پوش آذری پایش را به تیغ جراحی سپرد

تکواندوکار آذربایجان‌شرقی که مدتی است با مصدومیت مواجه بود، پایش را به تیغ جراحی سپرد.

ملی‌پوش آذری پایش را به تیغ جراحی سپرد

‌عرفان ناظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از مدت‌ها پیش از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت مواجه شده بودم، اما به دلیل اینکه در بخش تیمی مسابقات المپیک توکیو عضو تیم ملی بودم، این مصدومیت را تحمل کرده و به تمرینات خود ادامه می دادم.

‌قهرمان مسابقات یونیورساید ناپل ایتالیا در بخش تیمی افزود: با توجه به تعویق المپیک فرصتی پیش آمد تا بتوانم پای مصدوم را عمل کرده و خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد و در حال حاضر دوران نقاهت را طی می‌کنم.

‌ناظمی در مورد بازگشتش به میادین مسابقه گفت: از 2 ماه دیگر فیزوتراپی پایم را آغاز کرده و تلاش مضاعف خواهم کرد که هر چه سریع‌تر آماده شده و به شیاپ چانگ بازگردم.

تکواندوکار‌ ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی در مورد وضعیت این رشته گفت: خدا را شکر  با آمدن آقای رنجبرپور تکواندو در این استان جان دیگری گرفته و الان شرایط خیلی بهتر و مطلوب‌تر از گذشته شده است.

‌وی در مورد وضعیت خودش گفت: در حال حاضر دانشجو هستم و می‌دانم مسوولان کشور مشکلاتی زیادی را دارند، اما ما ورزشکاران هم دوره کوتاه قهرمانی داشته و این انتظار را داریم که مسوولان ما را فراموش نکرده و شرایط ما را برای درخشش بیشتر در مسابقات و فراهم کردن شرایط کاری در نظر بگیرند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول