اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اولین دوره مسابقات موتور ریس در تبریز برگزار خواهد شد

اولین دوره مسابقات موتور ریس از سری مسابقات هیأت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان در پیست یادگار امام تبریز در 5 کلاس برگزار خواهد شد.

اولین دوره مسابقات موتور ریس در تبریز برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با توجه به سیاست جدید هیات در جهت ارتقاء سطح فنی و حرفه‌ای و آمادگی برای حضور هرچه بهتر و قوی‌تر برای مسابقات قهرمانی کشوری و کسب عناوین بالاتر توسط ورزشکاران استان، هیات سعی دارد که هر سال 4 دوره مسابقات در هر یک از رشته‌های موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی برگزار کند، در همین راستا اولین دوره مسابقات این هفته روز جمعه سوم مرداد 99 در پیست یادگار امام تبریز در رشته موتور ریس برگزار خواهد شد.

گفتنی است کلاس 400، کلاس 1000، کلاس فوق سنگین ریس، کلاس موتور استریت، کلاس بانوان مجموع برنامه‌های این دوره را شامل می‌شوند.

مسابقه روز جمعه 3 مرداد 99 ‌‌در پیست یادگار امام تبریز بدون تماشاگر‌ و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به صورت انفرادی و با شعار یاوران سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول