اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتخاب رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی

ابوالفضل صفی‌اقدم رئیس هیأت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی شد.

انتخاب رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع انتخاباتی وزنه برداری استان آذربایجان‌شرقی به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با حضور باقری نائب رئیس فدراسیون و با شرکت اعضای مجمع ‌‌در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

 

در این مجمع انتخاباتی ابوالفضل صفی‌اقدم با کسب 15 رای، موفق شد به مدت 4 سال ریاست هیأت وزنه‌برداری استان آذربایجان‌شرقی را به عهده بگیرد.

 

باقری نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور ضمن قدردانی از برگزاری این مجمع، گفت: وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی با انتخاب آقای صفی‌اقدم به عنوان رئیس، به خواست خدا شاهد پیشرفت خوبی خواهد داشت، چرا که ایشان با اکثریت آراء انتخاب شدند و رزومه مدیریتی خوبی دارند.

بهتاج رئیس مجمع انتخاباتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در جلسه مجمع گفت: وزنه‌برداری کشور مدال المپیک دارد ولی تعداد ورزشکاران سازمان یافته آن زیاد نیست و جای کار دارد.

وی در مورد قهرمانان استان نیز گفت: امیر حقوقی یکی از ورزشکاران مستعد کسب مدال جهانی است و حمایت از او و کلیه قهرمانانی که بخت مدال‌آوری در مسابقات جهانی دارند، مورد علاقه همه ماست.

بهتاج همچنین اشاره‌ای هم به ورزش بانوان کرده، گفت: وزنه‌برداری بانوان در آذربایجان‌شرقی رشد خوبی دارد مخصوصا در شهرستان میانه و شهر آچاچی و با روند کنونی می‌توانیم شاهد ظهور قهرمانان وزنه‌برداری بانوان از این خطه باشیم.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول