اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عبدالهی: به دنبال امتیاز از بازی سایپا هستیم/برتری در بازی بدون برد ثمری ندارد

مربی تیم ماشین‌سازی گفت: با بازی زیبا برابر سایپا به دنبال امتیاز هستیم.

عبدالهی: به دنبال امتیاز از بازی سایپا هستیم/برتری در بازی بدون برد ثمری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید عبدالهی، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز قبل از دیدار سایپا – ماشین‌سازی اظهار داشت: آقای افاضلی دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و از بیمارستان مرخص شدند و خوشبختانه حال عمومی ایشان خوب است و از این پس در کنار ما خواهند بود و تیم را رهبری می‌کنند.

مربی ماشین‌سازی ادامه داد: هفته گذشته متاسفانه ما بازی را با گل دقایق پایانی واگذار کردیم که ما لایق این نتیجه نبودیم و نه تنها مساوی بلکه با سه امتیاز باید زمین را ترک می‌کردیم که بعد از این دیدار در طول هفته بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند و آماده دیدار این هفته مقابل سایپا هستند

عبدالهی در خصوص حمایت‌های مالک این باشگاه گفت: در طول دو هفته‌ای که در تبریز حضور داریم در کنار بزرگ‌های فوتبال بودیم و تشکر می‌کنیم از مالک دو باشگاه تبریز، جناب آقای زنوزی که نگاه برابری به دو تیم تبریزی داشته‌اند و هرگز برای این تیم کم نگذاشته‌اند تا با عملکرد خوب بچه‌ها سطح کاری تیم هر روز بهتر از قبل شود.

مربی ماشین‌سازی در خصوص سایپا، حریف این تیم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر متذکر شد: سایپا تیمی ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال ایران که یکی از خوب‌های لیگ است و مربی خوبی نیز در بالای سر تیم دارد و آقای صادقی یک مربی صاحب‌سبک است که سبک کاری مخصوص خود را دارد و با شناختی که از بازیکنان خوب خود دارد عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد ولی بچه‌های ما نیز در طول هفته تمرینات منظمی داشته‌اند و خواسته و تلاششان برای کسب حداکثری امتیازات این دیدار با ارائه یک فوتبال زیباست. 

عبدالهی تاکید کرد: در فوتبال ایران هر چقدر هم بازی زیبا همراه با آمار و ارقام خوبی ارائه داده شود ولی نتیجه دلخواه رقم نخورد ارزشی ندارد. بازی با گل‌گهر نیز در تمامی آمارها نسبت به حریف برتری داشتیم ولی نتیجه در دقایق پایانی روی یک اتفاق به نوعی رقم خورد که نتیجه را واگذار کردیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول