اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مربی ماشین سازی: داور تحت تاثیر جو نیمکت حریف بود/3 بازی است که تقاص می‌دهیم

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: از داور امروز گله‌مند هستم و احساس می‌کنم او تحت تاثیر جوی بود که نیمکت حریف راه انداخته بود.

مربی ماشین سازی: داور تحت تاثیر جو نیمکت حریف بود/3 بازی است که تقاص می‌دهیم

به گزارش خبرنگار  فارس از تبریز، حمید عبدالهی مربی ماشین‌سازی بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: بازی جانداری و تاکتیکی را از تیم ما شاهد بودید به ویژه در نیمه اول. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در دقیقه 90 با یک پنالتی بازی برده را مساوی کردیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره عدم تمرکز بازیکنان در دقایق پایانی یادآور شد: خیلی چیزهاست که نباید ورود کنم. از زمانی که آمدیم تلاش کردیم مواردی را درست کنیم. ایراداتی به تیم وارد بوده است که در همه تیم‌ها می‌تواند باشد. براساس سبک و سیاق هر مربی هر تیمی شکل آن تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عدم تمرکز تیم می‌تواند به خاطر جوانی، عدم مسئولیت‌پذیری یا ایراد از ما باشد. باید روی این کارها کار کرد. امروز بازی ما به عدم مسئولیت‌پذیری و عدم تمرکز ارتباطی نداشت. بچه‌های ما وظایف خود را به درستی انجام دادند. داور بازی متاسفانه 3 امتیاز حساس را گرفت. یک صحنه پنالتی در نیمه اول به نفع ما بود که داور نگرفت. فیلم آن موجود است. بازیکن حریف بازیکن ما را هول داده و به بازیکن دیگر خورده و داور دقیقه 90 یک پنالتی برای حریف گرفت.

عبدالهی تصریح کرد: من اینها را نمی‌فهمم شاید به خاطر حرف‌هایی بوده که کنار زمین زده شد. ما شبانه‌روز وقت گذاشتیم تا کارهای ماشین‌سازی را درست کنیم. تمام زندگی‌مان را گذاشتیم تا بچه‌ها را به اوج برسانیم که چنین بازی را انجام دهند. کنار زمین هم ممکن است مانند همه جای دنیا اعتراضاتی باشد. دقیقا یک دقیقه بعد از اعتراض افاضلی داور به نقطه پنالتی رفت. بعد از بازی با ذوب‌آهن به خاطر یک اشتباه کمک‌داور 3 بازی است که تقاص پس می‌دهیم. در 2 بازی گذشته خطاهای زیادی بود و تیم ما را عقب بردند.

مربی ماشین‌سازی عنوان کرد: به نظرم پنالتی اعلام شده درست نبود اما کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند. امیدوارم نظر آنها هم صادقانه باشند. از داوری گله‌مند هستم و فکر می‌کنم تحت تاثیر جوی بود که از دقیقه 10 گفتم نیمکت حریف این جو را درست کرده بود. حق ما 3 امتیاز بود. در بازی با سایپا هم تیم ما خوب بازی کرد. مربی سایپا گفت بهترین بازیکن ما دروازه‌بان‌مان بود این نشان می‌دهد چقدر کار کردیم و فشار آوردیم. امروز هم همه دیدید. ما به بازی‌های بعد امیدواریم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول