اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برای تحول در اقتصاد کشور باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دانش بنیان داشت

نماینده مردم میانه در مجلس، گفت: اگر بخواهیم شاهد تحول بنیادی در زمینه اقتصادی باشیم، باید به اقتصاد دانش بنیان توجه جدی داشت.

برای تحول در اقتصاد کشور باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دانش بنیان داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی، به لزوم توجه جدی به اقتصاد دانش بنیان برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اشاره کرد و  اظهار داشت: برای تحول در اقتصاد کشور باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد دانش بنیان داشت؛ زیرا اگر اقتصاد بر مبنای علم و دانش نباشد به سرانجامی نخواهد رسید.

وی افزود: ما باید بتوانیم کل امورات اقتصادیمان را بر مبنای علم و دانش پیش ببریم؛ یعنی از سرمایه‌ها و منابع انسانی خود به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم تا به دستاوردهای مناسبی در زمینه اقتصادی دست پیدا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس به وجود ظرفیت‌های موجود در کشور اشاره و تاکید کرد: کشور ما سرشار از منابع طبیعی بوده پس اگر بخواهیم ارزش این منابع را متوجه شویم بهتر است که اقتصاد دانش بنیان را جدی بگیریم و برای این مهم از هیچ اقدامی نیز دریغ نکنیم.

نماینده مردم میانه در ادامه افزود: باید از موسسات دانش بنیان استفاده لازم برده شود تا برای جلوگیری از خام‌فروشی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و البته منابع کافی نیز در اختیار آنها گذاشته شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر جلو خام‌فروشی گرفته شود، اقتصاد ما بدون وابستگی روی پای خود خواهد ایستاد و در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد تحول در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول