اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جابری: ثبات مدیریتی از نقاط قوت لیگ برتر فوتسال کشور بود

رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: ثبات مدیریتی از نقاط قوت لیگ برتر فوتسال کشور در فصل گذشته بود.

جابری: ثبات مدیریتی از نقاط قوت لیگ برتر فوتسال کشور بود

آرش جابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل گذشته با برگزاری 203 مسابقه به پایان رسیده و آخرین بازی هم در تبریز برگزار شد.

وی گفت: در بخش مدیریتی شاهد ثبات در لیگ برتر فوتسال بوده و هر 14 مدیرعامل باشگاه‌ها از ابتدا تا پایان لیگ حضور داشتند. در بخش مربیان هم در مجموع 19 مربی در لیگ مربیگری کرده و 9 تیم کادر خود را تغییر نداده و تنها 5 تیم در طول فصل مربیان خود را عوض کردند که در مقایسه با لیگ فوتبال آمار پایینی است.

آرش جابری در بخش دیگر سخنان خود افزود: 325 بازیکن در لیگ برتر فوتسال کشور بازی کردند که از این تعداد 215 بازیکن در رده بزرگسالان، 37 بازیکن در رده زیر 23 سال، 48 بازیکن در رده امید و 25 بازیکن در رده جوانان بودند.

وی، آمار کارت‌های داده شده در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال را بالا دانسته و عنوان کرد: باید تمهیداتی در فصل‌های آتی اتخاذ شود تا این آمار پایین آید.

به گفته آرش جابری، فصل گذشته داوران 529 کارت زرد به بازیکنان نشان داده و 54 بازیکن را هم از زمین مسابقه اخراج نموده بودند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول