اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قبادی: میزبانی اردوهای تیم ملی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 99 است

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان‌‌شرقی به موضوع کسب رتبه اول هیأت تیراندازی با کمان در سطح کشور اشاره کرده و گفت: میزبانی اردوهای تیم ملی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 99 است.

قبادی: میزبانی اردوهای تیم ملی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 99 است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، کاظم قبادی اظهار داشت: بنده قبل از اینکه به عنوان رئیس هیات تیراندازی انتخاب شوم به‌عنوان دبیر این هیات فعالیت داشتم که با توجه به این موضوع تجربیات بسیاری را در طول خدمتم به‌عنوان دبیر هیات اندوخته‌ام که در زمان ریاست این هیات برایم بسیار با ارزش و مفید واقع شد، چنانچه با اشرافیت کامل بر کمبودها و نیاز‌های این رشته موفق به تدوین یک برنامه جامع با همکاری اعضا هیات شدیم که با اجرای دقیق برنامه موفق شدیم به پیش‌بینی‌های لازم دست یابیم.

ایجاد سایت تیراندازی مهم‌ترین مشکل تیراندازی استان را رفع کرد

وی گفت: نبود سایت تیراندازی مهم‌ترین نقطه ضعف استان در رشته بود که خوشبختانه با حمایت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همکاران اداره‌کل در سال گذشته تعداد 3 سایت تیراندازی در سطح استان تاسیس شد که یکی از مهم‌ترین عوامل کسب موفقیت این هیات در مسابقات کشوری است.

موفق به کسب مدال و معرفی ورزشکار به اردوی تیم ملی در رشته کامپوند شدیم

باتوجه به اینکه استان آذربایجان‌شرقی در سطح کشور به‌عنوان یک استان فعال در رشته ریکرو معروف است و ورزشکاران این استان همواره جز مدال‌آوران ریکرو هستند اما در طرف مقابل در رشته کامپوند که یک رشته مدال‌آور جهانی است، متاسفانه دچار ضعف بودیم که با برنامه‌ریزی دقیق توانستیم در این رشته استعدادیابی‌های لازم را انجام داده و بعد از چند ماه ثمره فعالیت‌های خود را با کسب مدال در مسابقات استعدادهای برتر کشور به‌دست آوریم به‌طوریکه هم اکنون بیتا عاشق‌زاده از استان آذربایجان‌شرقی اردو‌نشین تیم ملی تیراندزای با کمان در بخش کامپوند است.

قبادی تصریح کرد: کار هیات تیراندازی با کمان استان تازه شروع شده است، چرا که ما اکنون باید تلاش خود را افزایش دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در سطح کشور حفظ کنیم و برنامه جامع خود را به جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم به چشم‌اندازی که تعیین کرده‌ایم، برسیم.

میزبانی اردوهای تیم ملی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 99 است

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مهم‌ترین چشم‌اندازی که در سال 99 در نظر گرفته‌ایم حضور با قدرت در مسابقات لیگ برتر و کسب جایگاه و میزبانی اردوهای تیم ملی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های امتیاز‌گیری است به‌طوریکه قبلا در این بخش به دلیل نبود امکانات و سایت تخصصی همواره با مشکل عدم کسب امتیاز مواجه بودیم که اکنون با فعال شدن سایت‌های تخصصی در شهرستان‌های تبریز، مراغه و ملکان امکان میزبانی برای ما میسر شده است.

در حال رایزنی برای حضور مربیان در کادر تیم ملی و قضاوت داوران در میادین ملی و بین‌المللی هستیم

وی افزود: در حال رایزنی هستیم تا مربیان و داوران ما در سطح ملی و بین‌المللی حضور داشته باشند و قطعا در آینده خواهید شنید که مربیان استان در تیم‌های ملی مربیگری می‌کنند و داوران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی به امر قضاوت می‌پردازند.

قبادی یادآور شد: در حال حاضر اردوی تیم ملی در دو بخش برگزار می‌شود که از استان آذربایجان‌شرقی سه ورزشکار میلاد وزیری، صادق اشرفی و شیوا شجاع‌مهر در این اردو حضور دارند و میلاد وزیری تنها کماندار استان هست که مجوز حضور در مسابقات المپیک را دارد.

به احتمال زیاد میزبان اردوی تیم ملی در مهرماه خواهیم بود

وی عنوان کرد: از تمام اشخاصی که برای کسب این موفقیت تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم، تیراندازی با کمان با وجود تمام ظرفیت‌‌ها و گستردگی‌هایی که دارد یک ورزش مظلوم است و نیاز است، رسانه بیش از پیش به این رشته توجه داشته باشد تا با حضور فعال رسانه بتوانیم در بخش جذب اسپانسر نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم همچنین این هیات برنامه‌ریزی‌های لازم را در جهت میزبانی از اردوهای تیم ملی انجام داده و اگر مشکلی پیش نیاید استان آذربایجان‌شرقی از پنجم لغایت پانزدهم مهرماه میزبان اردوی تیم ملی رشته ریکرو خواهیم بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول