اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور

اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم بینایان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان در سه کلاس ب۱ ، ب۲ و ب۳ بصورت مجازی با ارسال فیلم برگزار شد.

در این مسابقات در بخش آقایان در رده سنی جوانان در کلاس ب۱ ، محمد عبداللهی مقام سوم و  جواد مسعودی مقام هشتم، در کلاس ب۲ و ب۳ محمدهادی مقام سوم علی بالش‌زاده مقام ششم و  در رده سنی بزرگسالان  در بخش آقایان در کلاس ب۱ ، مبهزاد زاد علی اصغر مقام اول، حمید رضا میزان مقام چهارم، هادی حیدری مقام هشتم، در کلاس ب۲ و ب۳ علی پرنیانی مقام نهم را از استان آذربایجان‌شرقی توانستند کسب کنند.

همچنین در بخش بانوان در رده سنی جوانان در کلاس ب ۱ هدیه بایرامی مقام اول و در کلاس ب2و ب3 حکیمه رضایی مقام اول و لیلا فیضی مقام سوم و در رده سنی بزرگسالان  در بخش بانوان در کلاس ب۱، الهام برزگر مقام اول و شیرین معصومی مقام سوم و در کلاس ب2 و ب3 رعنا صادقیان مقام دهم از استان آذربایجان شرقی توانستند کسب کند.

همچنین تیم استان آذربایجان‌شرقی توانست با مجموع امتیاز بیشتر و  بهتر از دیگر استان‌ها به مقام نایب قهرمانی  این مسابقات دست پیدا کند.

انتهای پیام/60017/و

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول