اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رژیم صهیونیستی صحنه‌گردان مناقشه قره‌باغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: صحنه گردان اصلی مناقشه قره باغ، رژیم کودک کش اسرائیل است و هر دو طرف نزاع را ذیل اهداف شوم خود مدیریت می کند.

رژیم صهیونیستی صحنه‌گردان مناقشه قره‌باغ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در ششمین همایش ائمه جمعه استان با اشاره به درگیری های چند روز گذشته جمهوری آذربایجان و ارمنستان  با بیان اینکه دخالت سایر کشورها به این درگیری مضر است اظهار داشت: این جنگ، باید با تدبیر و درایت دلسوزان منطقه حل و فصل شود .

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه جوانان آذربایجانی باید خودشان از تمامیت ارضی و مرزهای کشور خود دفاع کنند اظهار کرد: برخی از همسایگان به بهانه ارسال کمک، گروههای تروریستی خود را نیز وارد ماجرا می کنند که خیلی خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ما مردم آذربایجان شرقی ضمن حمایت از مسلمانان کشور جمهوری آذربایجان ، با خانواده های شهدای اخیر این کشور ابراز همدردی می کنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره بر لزوم  پاسداشت فداکاریها و دلاورمردیهای هشت سال دفاع مقدس گفت: صدور انقلاب به دیگر کشورها، شکست ابهت دو قدرت شرقی و غرب، رشد صنایع نظامی و دفاعی، احساس ذلت سردمداران نظام های فاسد در مقابل نظام اسلامی و علاقه مردم به اسلام را از برکات این دوران است.

وی نقش روحانیت و ائمه جمعه در دوران دفاع مقدس را مثال زدنی خواند و تاکید کرد: نقش معنوی و تربیتی، اخلاقی و بصیرتی، آموزشی و تحلیلی، تبلیغی و ترویجی، فرماندهی و هدایت گری روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی نباید به فراموشی سپرده شود.

آل هاشم با اشاره به توطئه استکبار جهانی در جنگ اقتصادی و فرهنگی افزود: دشمنان در سیاست های اخیر خود، امنیت، سلامت، معیشت، وحدت و انتخابات سال آینده ایران را نشانه گیری کرده و مورد هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/60027/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول