اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ورزش قهرمانی انگیزه‌ای قوی برای گرایش جوانان به ورزش است/ کُشتی، برند ورزش کشور در میادین بین‌المللی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ورزش قهرمانی و جذابیت‌های آن، انگیزه‌ای قوی برای گرایش جوانان به سمت ورزش است و بدون سرمایه‌گذاری و کسب موفقیت در ورزش قهرمانی، ترویج ورزش همگانی نیز دشوار خواهد بود.

ورزش قهرمانی انگیزه‌ای قوی برای گرایش جوانان به ورزش است/ کُشتی، برند ورزش کشور در میادین بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با وی، با اشاره به اینکه کشتی، ورزش اول مملکت و به نوعی برند ورزش کشورمان در میادین بین‌المللی است، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی منظم، به رشد و پیشرفت این ورزش کمک کرده و مانع از کم‌رنگ شدن آن در میان جوانان شویم.

 وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج ورزش همگانی، بها دادن به ورزش قهرمانی و تربیت قهرمانان ورزشی است، افزود: توسعه ورزش قهرمانی از نظر کسب افتخارات بین‌المللی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه، بسیار مهم و ضروری است.
 
پورمحمدی با اشاره به مشکلات اقشار مختلف جامعه بویژه ورزشکاران در ایام شیوع کرونا، گفت: اگرچه امروز مشکلاتی برای برگزاری تمرین‌های ورزشی پیش آمده، اما فرصتی نیز فراهم شده است تا با برنامه‌ریزی و کادرسازی، نواقص تاریخی حوزه ورزش را رفع کرده و برای حرکت قدرتمند و موفقیت‌های بیشتر در پساکرونا آماده باشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس فدراسیون کشتی برای توسعه این رشته ورزشی، از هیأت کشتی استان خواست تا مشکلات و نیازهای این ورزش را در استان جمع‌بندی کند تا پیگیری‌های لازم برای رفع کاستی‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول