لزوم توجه به مسائل زیست‌محیطی در حوزه کاری معادن

رئیس دادگستری شهرستان ورزقان گفت: مسائل زیست‌محیطی و منابع طبیعی در حوزه کاری معادن دارای اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیداحمد موسوی در دیدار با مدیرعامل مجتمع مس‌سونگون اظهار داشت: مسائل زیست‌محیطی و منابع طبیعی در حوزه کاری معادن دارای اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: حمایت از صنعت و تولید داخلی و سرمایه‌گذاری در حوزه معادن شهرستان و به تبع آن اشتغال جوانان جزو اولویت‌های دستگاه قضایی است. رئیس دادگستری شهرستان ورزقان، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل روند سرمایه‌گذاری و رفع موانع موجود از مسیرهای قانونی دستگاه قضایی در کنار واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران است. طی این دیدار مدیر‌عامل مجتمع‌ مس‌سونگون گزارش کامل و جامعی از حوزه کاری و مسائل و مشکلات موجود در این مجتمع از جمله مسائل زیست‌محیطی و منابع طبیعی به رئیس دادگستری ارائه کرد. وی همچنین از افتتاح طرح‌های جدید و بزرگ در آینده نزدیک که منجر به اشتغال جوانان شهرستان منجر خواهد شد خبر داد. انتهای پیام/60025/س
معدن مس سونگون
13:36 - 1 آذر 1399

1 بازنشر
18 بازدید



1 پاسخ