اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مراغه تنها تیم فوتبال شهرستانی آذربایجان‌شرقی

تیم فوتبال اوحدی مراغه موفق شد مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم کشور را بدست آورد.

مراغه تنها تیم فوتبال شهرستانی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نائب قهرمان لیگ برتر آذربایجان‌شرقی توانست پس از یک ماه رایزنی با فدراسیون فوتبال جایگزین تیم منحل شده استقلال اهواز شده و در مرحله‌ی اول لیگ دسته سوم کشور حضور  یابد.

این باشگاه که پیش‌تر به عنوان یکی از 5 نماینده آذربایجان‌شرقی در جام حذفی حضور داشت هم اکنون در کنار عقاب تبریز - ستارگان آژند تبریز و 10 تیم دیگر از استان‌های مختلف در گروه سوم لیگ دسته کشور مرحله اول حضور دارند.

اوحدی مراغه بعد از 6 سال نخستین نماینده غیر تبریزی فوتبال آذربایجان‌شرقی است که قرار است در ورزشگاه تازه تاسیس 5 هزاری نفری مراغه به مصاف حریفان برود.

شاگردان رضا جودی در قرعه‌کشی لیگ دسته سوم کشور در هفته نخست باید در تبریز به مصاف عقاب تبریز برود تا فینال لیگ برتر آذربایجان‌شرقی در لیگ دسته سوم کشور تجدید شود.

طبق قرعه کشی انجام یافته نماینده مراغه 6 بازی در این شهر میزبان حریفان خواهد بود 2بازی در تبریز و یک بازی در شهرهای تهران - نقده - نهاوند و اشنویه میهمان حریفان خود خواهند بود.

مسابقات لیگ دسته سوم کشور در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله‌ی اول 65 تیم در 5 گروه 13 تیمی حضور دارند و از هر گروه دو تیم به مرحله‌ی دوم صعود می‌کند تیم های سوم تا ششم در لیگ دسته سوم باقی می‌مانند و مابقی تیم‌ها به لیگ استان‌های خود باز خواهند گذشت.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول