اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حاشیه بازی ماشین‌سازی و سپاهان| ادامه سریال پنالتی‌ها در نیمه دوم و هت‌تریک بابایی/ اعتراض شدید نیازمند به داور

پنجمین پنالتی هم دیدار دو تیم ماشین‌سازی و سپاهان در نیمه دوم اعلام شد.

حاشیه بازی ماشین‌سازی و سپاهان| ادامه سریال پنالتی‌ها در نیمه دوم و هت‌تریک بابایی/ اعتراض شدید نیازمند به داور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیدار دو تیم ماشین‌سازی و سپاهان در نیمه دوم با نتیجه 3 بر 2 به سود زردپوشان در جریان است.

*سیدمحمدرضا حسینی هافبک سپاهان و پیمان بابایی مهاجم ماشین‌سازی در یک صحنه برای تصاحب توپ با هم درگیر شدند که این درگیری با دخالت داور ختم به خیر شد. داور بازی در این صحنه به هر دو بازیکن کارت زرد داد.

*در دقیقه 58 توپ به دست امید نورافکن خورد تا داور مسابقه بدون درنگ نقطه پنالتی را به سود ماشین‌سازی اعلام کند. پیام نیازمند ضربه پیمان بابایی را مهار کرد اما توپ برگشتی را بابایی با ضربه سر وارد دروازه کرد تا پنجمین گل مسابقه را زده باشد. با توجه به سه پنالتی گرفته شده در نیمه اول، این پنالتی چهارم مسابقه به شمار می‌رود.

*در دقیقه 63 دروازه‌بان سپاهان برای تصاحب توپ از محوطه جریمه خارج شد و پس از دریبل مهاجم حریف و همچنین جا گذاشتن یک بازیکن دیگر از ماشین‌سازی، توپ را به بازیکن خودی سپرد.

*در دقیقه 75 داور پنالتی پنجم را به سود ماشین‌سازی اعلام کرد. این پنالتی را پیمان بابایی با ضربه چیپ وارد دروازه سپاهان کرد تا نتیجه 3-3 شود. هر سه گل ماشین‌سازی را بابایی با پنالتی به ثمر رساند.

*پیام نیازمند در اواخر نیمه دوم به خاطر ممانعت پیمان بابایی از شروع سریع بازی، به شدت به داور اعتراض کرد و اعتقاد داشت داور باید کارت زرد دوم را به مهاجم ماشین‌سازی می داد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول