اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حاشیه بازی ماشین‌سازی و سپاهان| اولین استفاده از داور پشت‌دروازه در بازگشت مجدد به لیگ برتر +عکس

در بازی ماشین‌سازی و سپاهان داور پشت دروازه به تصمیم‌گیری داور وسط کمک کرد.

حاشیه بازی ماشین‌سازی و سپاهان| اولین استفاده از داور پشت‌دروازه در بازگشت مجدد به لیگ برتر +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم ماشین‌سازی و سپاهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک به سود زردپوشان اصفهان در نیمه اول به پایان رسید.

*در آستانه سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، بازیکنان ماشین‌سازی با پیراهن‌های منقش به تصویر سردار دل‌ها وارد زمین شدند و به گرم کردن پرداختند.

*رسول نویدکیا و مهدی کیانی در لیست مسابقه امروز سپاهان حضور ندارند.

*شایان مصلح و محمدرضا مهدی‌زاده دو بازیکن گیلانی سپاهان پیش از آغاز بازی با در دست داشتن تصویر رضا نظری، هنرمند و کمدین تازه درگذشته این استان، به وی ادای احترام کردند.

*سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی با یکدیگر عکس یادگار انداختند.

*در حالیکه اطراف زمین بازی پوشیده از برف است اما خود زمین مشکلی برای برگزاری بازی ندارد.

*محمدرضا مهدی‌زاده مدافع سپاهان به خاطر برخورد با بازیکن حریف در دقایق ابتدایی بازی، با سر بانداژ شده به کارش ادامه می‌دهد.

*در ابتدای نیمه اول بازیکن ماشین‌سازی از شروع سریع بازی توسط دروازه‌بان سپاهان جلوگیری کرد که با تذکر جدی داور روبه‌رو شد.

*تیم سپاهان در دقیقه 22 به دلیل خطای بازیکن ماشین‌سازی روی سیدمحمدرضا حسینی صاحب یک ضربه پنالتی شد. در این صحنه ماشین‌سازان اعتقاد داشتند که خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده اما داور پشت دروازه که کاملا به صحنه نزدیک و مشرف بود این خطا را داخل محوطه جریمه اعلام کرد و داور وسط نیز در مشورت با او نقطه پنالتی را نشان داد.

لازم به ذکر است، با تصمیم کمیته و دپارتمان داوران، داوران پشت دروازه از این بازی مجددا در بازی‌های لیگ برتر حضور خواهند داشت.

*هنگام زدن ضربه پنالتی داور مسابقه از سجاد شهباززاده خواست تا توپ را کاملا روی نقطه پنالتی قرار دهد.

*پس از نفوذ خوب سروش رفیعی به داخل محوطه جریمه حریف، ضربه رباح ماجری کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان در دقیقه 33 با اختلاف اندک از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

*پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان توسط ولسیانی مدافع گرجستانی، بازیکنان این تیم به صورت دسته جمعی به شادی پرداختند. ولسیانی دقایقی بعد با خطا روی بازیکن ماشین‌سازی، حریف را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.

*سجاد شهباززاده که دو گل سپاهان را از روی نقطه پنالی به ثمر رساند، پاس گل دوم را نیز به ولسیانی کاپیتان امروز سپاهان داد. در نیمه اول این بازی 3 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

*در پایان نیمه اول دو دقیقه وقت تلف شده توسط داور چهارم اعلام شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول