اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اخباری: حیف شد مقابل سپاهان پیروز نشدیم/ماشین‌سازی پیشرفت خوبی داشته است

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: آیا مشکل زنوزی پرواز اختصاصی برای تیم ملی بود.

اخباری: حیف شد مقابل سپاهان پیروز نشدیم/ماشین‌سازی پیشرفت خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید اخباری پس از توقف خانگی ماشین‌سازی مقابل سپاهان اظهار داشت: امروز با تیم بزرگی بازی داشتیم. سابقه آن مشخص است که ستاره‌های بزرگ و یک کادر فنی خوب دارد. محرم نویدکیا اسطوره اصفهان است. بازی خوبی را داشتیم. سعی کردیم بر گردش توپ کنترل داشته باشیم. سپاهان تیم با تجربه‌ایست و نباید جلوی آن غفلت کنید.

وی ادامه داد: با گرفتن یک پنالتی عقب افتادیم و شرایط نامساوی داشتیم. سپاهان هفته پیش بازی کرده بود اما ما جمعه بازی کرده بودیم و ناگهان گفتند باید سه‌شنبه بازی کنید. در این فشردگی مسابقات و چالش محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها خیلی سخت است که در فرصت کم خودتان را از نظر بدنی و روحی آماده کنید.

اخباری گفت: پنالتی دوم را برای سپاهان گرفتند که باعث شد با نتیجه 3 بر یک به رختکن برویم. سخت است که برخلاف جریان بازی نتیجه رقم بخورد اما می‌دانستیم بچه‌های ما می‌توانند به بازی برگردند. ناراحتم که در این بازی برنده نشدیم. با این نوع بازی حق بچه‌های ما نبود و حیف بود که برنده نباشیم به آنها گفتم به غیر از بازگشت به این بازی لیاقت‌تان نیست در نیمه دوم برگشتیم و دو گل دیگر زدیم.

مربی ماشین‌سازی تصریح کرد: توقع داشتیم برنده بازی باشیم اما نشد. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین‌سازی عذرخواهی کنم چون به آنها قول دادم برنده باشیم و انرژی مثبت آنها به ما رسید ولی بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و جنگیدند و به بازی برگشتند امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق شویم.

اخباری در پاسخ به سؤالی پیرامون شکنندگی خط دفاع ماشین‌سازی گفت: به هیچ‌وجه این را قبول ندارم. خط دفاع ما اصلاً‌ شکننده نبود دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود. به هر حال حریف سپاهان بود. جلوی این تیم وقتی شکایت کنید باید تاوان آن را بدهند. اما به هر حال جذابیت فوتبال به همین چیزها است چطور خط دفاع ما شکننده بود سپاهان هم سه گل خورد این بی‌انصافی است. در فوتبال روز دنیا تمام بازیکنان در گل زدن و همچنین گل خوردن تیم سهیم هستند به هیچ عنوان خط دفاع تیمم را مقصر نمی‌دانم از کسانی که سؤال می‌پرسند می‌خواهم که انصاف را در پرسش‌هایشان رعایت کنند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی با اشاره به برنامه شب گذشته فوتبال برتر و خطاب به مجری این برنامه اظهار داشت: نمی‌دانم چرا حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند که عدالت برای همه یکسان باشد. شب قبل از بازی تیم ما دوربین‌شان را میان هواداران حریف بردند و به آن شکل که خط و خطوط خودشان است صحنه‌هایی را پخش کردند بهتر بود یک دوربین هم بین هواداران ما می‌برند. آقای میثاقی که از مردم آذربایجان و هواداران خوب تراکتور و ماشین‌سازی صحبت می‌کنید این را در عمل باید ثابت کنید، خودم از او خواستم به آن برنامه بروم و در مورد تیم خودم صحبت کنم، نمی‌دانم ریشه و دلیل این دشمنی‌ها و لج‌بازی‌ها به چه صورت است

اخباری افزود: شخص محمدرضا زنوزی کسی است که از جیب خودش برای این مردم و این استان خرج می‌کند. آیا مشکل او پرواز اختصاصی برای تیم ملی است. جدای از آذربایجان او برای تیم ملی هزینه کرد. قسط پول کی‌روش را از هزینه زنوزی دادند همیشه کمک حال فوتبال ملی بوده شب گذشته در مورد فشردگی مسابقات صحبت کردند اما یک کلام در مورد فشردگی بازی‌های ما صحبت نشد. 

وی گفت: در حالیکه ابلاغ خود سازمان لیگ بوده و با تماس خود سهیل مهدی بازی کردیم حق مردم آذربایجان است که یک کلام به این مسئله اشاره می‌شد. 

سرمربی تیم ماشین‌سازی با اشاره به صحنه‌های پخش شده از دیدار قبلی این  تیم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: دو صحنه از خطاهای حریف را نشان دادند کاملاً مشخص بود چه کسی برای بزن بزن آمده اما کادر فنی آنها صحبت کرد و گفت ما مظلوم واقع شدیم ما از نیمکت آنها هم حرف شنیدم وهم کتک خوردیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند. توپ‌شان گل نمی‌شود و عصبانی می‌شوند اما با هم رفیق‌اند.

اخباری یادآور شد: یک دوربین هم برای ما می‌فرستادید شاید ما هم صحبت داشتیم. این‌طور نمی‌شود که یکطرفه به قاضی بروید و شب قبل از بازی تمرکز تیم ما را به هم بزنید. با این شرایط مقابل سپاهان قرار گرفتیم گل‌های زده این بازی بود که جذابیت آن را زیاد کرد.

وی بیان داشت: امیدوارم در بازی‌های بعدی مشارکت مردم منجر به پیروزی ما شود. بچه‌های ما ظرفیت بالایی دارند و در فرصت کم 20 روز پیشرفت خوبی داشتند یک تبریک هم باید به نویدکیا بگویم که این سپاهان را جمع کرده و امیدوارم در ادامه موفق باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول