اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نباید اجازه بدهیم هیچ واحد تولیدی بخاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود/ نجات 55 واحد تولیدی ورشکسته

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود، اگر مشکلات واحدتولیدی به دلیل سو مدیریت باشد باید به صورت جداگانه به تخلفات مدیر خاطی رسیدگی شود.

نباید اجازه بدهیم هیچ واحد تولیدی بخاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود/ نجات 55 واحد تولیدی ورشکسته

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌الهی در آیین افتتاح کارخانه «پینارلبن تبریز» با اشاره به ابلاغ سند توسعه قضائی کشور توسط رئیس قوه قضائیه و تاکید مقام معظم رهبری بر این سند، اظهار داشت: سند توسعه قضایی حاضر با توجه به پشتوانه کار کارشناسی عظیم تنها یک برنامه عادی نبوده و سندی راهبردی بوده که در کنار آن برنامه های متعدد در حوزه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی افزود: با اجرای سند توسعه قضایی تا سال 1402 شاهد تحول عظیمی در راستای حفظ حقوق عامه و اشخاص و آزادی های مشروط خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه از جمله راهبردهای ارائه شده در این سند حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری‌های مشروع است، اضافه کرد: از زمان مدیریت حضرت آیت الله رئیسی در خصوص مبارزه با مظاهر فساد، مفاسد اقتصادی و حوزه اداری اتفاقات خوبی افتاده که از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسیده است.

وی ادامه داد: در کنار مبارزه با مظاهر فساد ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال جزو برنامه های راهبردی قوه قضائیه بوده و بر این اساس ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری ها در استان تشکیل شده و با همکاری همه حوزه ها فعال بوده و جزو ستاد های موفق کشور است.

خلیل الهی با بیان اینکه تلاش داریم در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران و همچنین زمینه سازی برای اشتغال افراد جدید، نقش موثر ایفا کنیم، خاطرنشان کرد: عملا بیش از 55 واحد تولیدی که تعدادی در شرف ورشکستگی بوند با مداخله و حمایت دادگستری استان به چرخه تولید بازگشته و در حال تولید و فعالیت هستند.

وی تشریح کرد: همچنین 17 واحد تولیدی که متاسفانه ورشکست شده بودند با تلاش و مدیریت ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری  استان مشکلاتشان حل شده و وارد چرخه تولید شده اند که از جمله این واحدها کارخانه تولید لبنیات«پینارلبن» که به دلیل سو مدیریت از سال 97 عملا به صورت مطلق تعطیل شده بود با تلاش دستگاه قضایی استان فعال شده و زمینه اشتغال 50 نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود هرچند شاید با مشکلات مدیریتی مواجه باشند، اگر مدیری تخلف کرد باید به صورت جداگانه به این موضوع رسیدگی کرده و با مدیر خاطی برخورد شود اما نباید این مساله زمینه ساز تعطیلی واحدها شود.

انتهای پیام/60025/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول