اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بشک: به داوری تکواندو علاقمند بودم/ خاطرات تلخم در تکواندو هم برایم شیرین است

بهترین داور مسابقات قهرمانی پومسه کشور گفت: قضاوت در تکواندو برایم جذابیت داشت و به خاطر علاقه‌ام به داوری روی آوردم.

بشک: به داوری تکواندو علاقمند بودم/ خاطرات تلخم در تکواندو هم برایم شیرین است

‌یلدا بشک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: 25 سال است که در رشته تکواندو فعالیت می‌کنم و از سال ۸۶ رسما وارد جرگه داوران شده و اولین قضاوتم در لیگ کشور و مسابقات قهرمانی کشور بود که با درجه دو داوری کیوروگی کار خود را آغاز کردم.

وی‌ افزود: ورودم به داوری با حمایت استاد پوراصل بوده و به نوعی مدیون محبت و حمایت ایشان هستم که من را به کمیته داوران استان معرفی کرد و اولین قضاوت خوبم در مسابقات موجب شد در مسابقات بعدی هم برای داوری دعوت شوم.

‌بهترین داور مسابقات پومسه داوران اظهار داشت: سال گذشته برای قضاوت در مسابقات هامبورگ دعوت شده بودم که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید و امیدوارم در آینده بتوانم با قضاوت در مسابقات داخلی و بین‌المللی درخشان ظاهر شده و  برای کشور و استانم افتخار‌آفرینی نمایم.

‌بشک، در مورد مسابقات اخیری پومسه بانوان گفت: مسابقاتی که داور نمونه شدم، مسابقات قهرمان کشوری پومسه بود و البته من مسابقات پومسه ابداعی و استاندارد رو قضاوت کردم.

وی، روند تکواندو آذربایجان‌شرقی را رو به رشد دانسته و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون تکواندو استان در تمام زمینه‌های باشیم.

‌بشک در خاتمه گفت: تمام خاطرات خوب و تلخش در تکواندو برایش شیرین است و با موفقیت‌هایش انگیزه بیشتر برای ادامه کار پیدا کرده است.

انتهای پیام/60017/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول