اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

از تغییر روند امتیازگیری تیم مطمئن بودم/ حسن دیدار مقابل تیم صدرنشین بازگشت در جریان بازی بود

مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: حسن بازی تیم مقابل امید گناوه دو بار بازگشت در جریان بازی بود.

از تغییر روند امتیازگیری تیم مطمئن بودم/ حسن دیدار مقابل تیم صدرنشین بازگشت در جریان بازی بود

‌‌ یعقوب مهدی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: امروز شاهد بازی خوبی از تیم محتشم برابر صدرنشین لیگ بودیم و من قبل از بازی هم از تغییر روند امتیازگیری تیم مطمئن بودم.

‌وی گفت: مهم‌ترین فاکتور مثبت بازی امروز بازگشت تیم به جریان بازی بعد از دو بار عقب افتادن بود و این خودباوری در بازیکنان تیم ایجاد شده است که در صورت دریافت گل می‌توانند گل خورده را جبران و دوباره شرایط مسابقه را تغییر دهند و این مهم در بازی مقابل صدرنشین جدول و در خانه حریف صورت گرفت.

‌مدیر عامل باشگاه محتشم تاکید کرد: البته ما 3 بازی مقابل تیم‌های فولاد نوین، حفاری خوزستان و سپیدرود رشت مستحق کسب تمامی امتیازات بازی بودیم و در هر بازی بیش از 20 حمله به دروازه حریف داشتیم که آمار فوق‌العاده‌ای بود و وقتی حملات تیم منجر به گل نمی‌شود، کم‌کم فشار بر روی خط دفاعی و دروازه‌بان تیم منتقل شده و در عین ناباوری تیمی که قرار بود مدعی صعود باشد با وجود بازی‌های خوب در رده‌های پایین جدول قرار دارد.

‌مهدی‌زاده گفت: در سال‌های گذشته محتشم همیشه مدعی بوده و درست است تجربه چنین وضعیتی را نداشتیم اما من به بازگشت تیم ایمان داشته و قطعا شاهد نتایج بهتری از تیم محتشم در هفته‌های آتی خواهیم بود و جا دارد از آقای عسگری مربی تیم نیز تشکر کنم که در همین مدت کوتاه موفق به تحول تاکتیکی در تیم شده و با وجود نداشتن چند بازیکن، موفق به کسب نتیجه خوب در گناوه برابر صدرنشین شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول