اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیروانی: ماشین‌سازی باانگیزه بود و به خواسته‌اش رسید/فوتبال بی‌رحم ما را جریمه کرد

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ماشین‌سازی امروز باانگیزه بودند و به خواسته خود رسیدند.

پیروانی: ماشین‌سازی باانگیزه بود و به خواسته‌اش رسید/فوتبال بی‌رحم ما را جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیرحسین پیروانی بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری اظهارداشت: از بازیکنان‌مان توقعاتی که داشتیم پیاده نکردند. برخی از بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. شروع خوبی داشتیم و 30 دقیقه نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: فوتبال بی‌رحم ما را جریمه کرد، باید از این شکست درس بگیریم. لیگ به پایان رسیده و باید ارزیابی خوبی از مسابقات برگزار شده داشته باشیم تا با تقویت تیم پرتلاش ظاهر شویم. این برد را به ماشین‌سازی تبریک می‌گویم آنها با انگیزه بازی کردند و در این چند بازی هم مقابل تیم‌های خوب مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند. ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم با وجود موقعیت در نیمه دوم در نوع بازی باید بهتر عمل می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید نفت امروز سردرگم بود، عنوان کرد: ماشین‌سازی باانگیزه بازی کرد و به خواسته‌اش رسید، باید کادر فنی هم خودش را ریکاوری کند که چرا در نیمه دوم بازی خوبی نداشتیم. شرایطی که از قبل ترسیم کرده بودیم، بازیکنان خوب پیاده نکردند و دوندگی بازیکنان ماشین‌سازی هم مزید بر علت شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول