اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شجاعی: با تمام وجود می‌جنگیم/تراکتور در گروه سختی قرار دارد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از گروه این تیم به عنوان یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا نام برد و گفت: در گروه سختی قرار داریم، اما با تمام وجود می‌‎جنگیم.

شجاعی: با تمام وجود می‌جنگیم/تراکتور در گروه سختی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پاختاکور، اظهار داشت: من و همه بازیکنان از حضور در این مسابقات بسیار خوشحالیم و امیدوارم که خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهیم. می‌دانیم که شرایط سخت است و گروه ما هم یکی از سخت‌ترین گروه‌ها به حساب می‌آید، اما به هواداران قول می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم و بهترین نمایش‌مان را ارائه دهیم. 

وی در پاسخ به این سوال که «شما قبلاً در تیم الشارجه امارات بازی کردید و از بازگشت به اینجا چه حسی دارید؟»، گفت: از حضور در شهر شارجه خوشحالم. تیم الشارجه هواداران مهربانی داشت و زمانی که به همراه تیم تراکتور به این شهر برگشتم، همان حسِ خوب را از شهر و مردم گرفتم و خاطرات خوبم با آنها زنده شد. از همه آنها ممنونم. 

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: من مدت زیادی است که به شارجه نیامدم، اما الان از بازگشتم به این شهر و برای حضور در این مسابقات مهم خوشحالم. من همواره در این شهر موفق بودم و امیدوارم که باز هم با خاطره‌ای خوش این شهر را ترک کنیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول