اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سیاست جدید هیأت شطرنج آذربایجان‌شرقی برنامه‌ریزی برای آینده است

رئیس هیات شطرنج استان آذربایجان‌شرقی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سیاست جدید هیأت شطرنج آذربایجان‌شرقی برنامه‌ریزی برای آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرزاده، رئیس هیات شطرنج استان آذربایجان‌شرقی با مقصودی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز دیدار و به بررسی وضعیت شطرنج شهرستان تبریز پرداختند.

در ابتدا این جلسه در خصوص مسائل موجود شطرنج در این شهرستان گفت‌و‌گو شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس هیأت شطرنج استان با توجه به شرایط کرونائی موجود، گفت: با لحاظ شرایط حاضر که شهرستان تبریز در وضعیت قرمز قرار دارد در این راستا باید برای رشته ورزشی شطرنج که یک ورزش فکری است، تدابیری اندیشید.

مقصودی افزود: شطرنج ظرفیت آن را دارد‌ که حتی به‌صورت مجازی همچون سال‌های گذشته در جامعه رواج پیدا کند و خوشبختانه شهرستان ما این ظرفیت را دارد ‌و آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات کشوری اعلام می‌داریم.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت شطرنج شهرستان تبریز داشتن شطرنج‌بازان نخبه و ‌تعداد مربیان ‌بیشتر شطرنج در این شهرستان است و در این راستا باید شاهد افزایش عملکرد شطرنج شهرستان بوده و رئیس هیات شطرنج تبریز را بیشتر یاری نمائیم.

رئیس هیأت شطرنج استان نیز با بیان اینکه از این پس باید بیشتر تمرکزمان را بر روی شطرنج پایه و رده.های سنی‌ قرار دهیم، عنوان داشت: سیاست جدید هیأت برنامه‌ریزی برای آینده است و در این راستا باید شطرنج‌بازان بیشتری در شهرستان تبریز پرورش دهیم تا در مسابقات استانی و شکوری خوش بدرخشند.

سید وحید میرزاده با اشاره به ظرفیت ورزش فکری شطرنج، یادآور شد: ما امکان برگزاری مسابقات آنلاین را داریم و این یعنی کرونا تهدیدی است که می‌تواند برایمان تبدیل به فرصت شود و ما از سال گذشته هر هفته مسابقه شطرنج ویژه شهرستان تبریز را برگزار ‌کردیم و در آینده نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول