اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

علیزاده: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه باشگاه را نداریم

مدیرعامل باشگاه عقاب مهر تبریز گفت: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه امید این باشگاه در لیگ دسته یک کشور را نداشته و هر خبری در این مورد را تکذیب می‌کنیم و در تمامی رده‌های سنی تیمداری خواهیم کرد.

علیزاده: به هیچ عنوان قصد فروش سهمیه باشگاه را نداریم

سیامک علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اخیرا شایعه‌ای در فوتبال تبریز پیچیده است که عقاب مهر قصد تیمداری در امیدهای کشور را نداشته و امتیاز این تیم در لیگ دسته یک کشور به فروش خواهد رسید.

وی گفت: ضمن تکذیب این خبر، باید بگویم در فصل آتی با تمام قدرت در مسابقات حضور یافته و تیم را برای صعود به لیگ برتر امیدهای کشور خواهیم بست.

سرمربی تیم امید عقاب مهر افزود: شایعه‌سازان قصد دارند تیم ما را وارد حاشیه کنند، اما همان‌طوریکه امسال نشان دادیم، عقاب مهر وارد این مسائل نشده و ما با هدف خدمت به فوتبال تبریز و شناسایی استعدادهای فوتبال این منطقه در رده امید و جوانان وارد مسابقات شدیم و همچنان با تمام قدرت به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم جوانان عقاب مهر هم در لیگ تبریز با 10 پیروزی موفق به صعود به جمع 4 تیم برتر استان شده‌ و ان‌شاءالله در تلاش هستیم با موفقیت در این مرحله به لیگ مناطق کشور صعود کرده و تعداد تیم‌های خود در مسابقات کشوری را افزایش دهیم.

تیم عقاب مهر تبریز یکی از 3 نماینده فوتبال تبریز در مسابقات لیگ دسته یک کشور است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول