اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمبود سیمان به‌خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب با اشاره به کمبود سیمان در شهرستان بناب، گفت: با وجودکمبود سیمان ظرف دو ماه گذشته یک‌هزار و 304 تن سیمان در شهرستان بناب توزیع شده است که این میزان سیمان 1.5 برابر سیمان توزیع شده در شهرهای همجوار است.

کمبود سیمان به‌خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب خانبابایی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و اعضای این ستاد با بیان اینکه کمبود سیمان در بناب به‌خاطر انجام فعالیت‌های عمرانی در منطقه است؛ اظهار داشت: هم اکنون 87 واحد تیرچه بلوک در شهرستان فعالیت می‌کنند که متوسط 2 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی گفت: قطعاً با تأمین سیمان مورد نیاز پروژه‌های بزرگ و مجموعه شهرداری از طریق استان سیمان در شهرستان به وفور یافت خواهد شد.

رئیس اداره صمت بناب خاطرنشان کرد:  با وجود وضعیت کرونایی طی دو ماه گذشته یک‌هزار و 121 بازرسی از صنوف بناب صورت گرفته و 77 پرونده تشکیل شده که متخلفان بیش از 3 میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

خانبابایی در ادامه از فروش اجباری کالا در کنار ارائه روغن‌نباتی توسط برخی فروشگاه های شهرستان انتقاد و یادآور شد: شنیده می‌شود که برخی از این فروشگاه‌ها در کنار عرضه روغن‌نباتی مواد شوینده، تن ماهی و دیگر کالاها و اجناس را به مردم و مشتریان عرضه می‌کنند.

البته ناگفته نماند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در کنار اشاره به کمبود سیمان در شهرستان هیچ اشاره‌ای به قیمت فعلی فروش سیمان در بازار نکرده و توضیح ندادند که طی هفته‌های اخیر در چند نوبت قیمت سیمان افزایش یافته است و حتی به اینکه پای دلالان نیز به این محصول پرمصرف باز شده است، اشاره‌ای نداشتند!

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول