اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ربیعی: مس روز بسیار بدی داشت و ماشین سازی از ما بهتر بود/با بازیکنان برخورد می کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: روز بسیار بدی داشتیم و ماشین سازی از همه لحاظ از ما بهتر بود.

ربیعی: مس روز بسیار بدی داشت و ماشین سازی از ما بهتر بود/با بازیکنان برخورد می کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد ربیعی پس از شکست مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری، اظهارداشت: ماشین سازی هم از لحاظ انگیزشی، هم فنی و هم تلاش برای پیروزی بهتر از ما بود. روز بسیار بدی داشتیم و بچه‌ها حتی از نظر بدنی هم مشکل داشتند. به ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. قطعا بررسی بیشتری خواهیم داشت. بچه های ما با دماغ بالا وارد زمین شدند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: اشتباه فردی کردیم و گل خوردیم. در ابتدای نیمه دوم قائم اسلامی‌خواه مصدوم شد و امیدواریم مشکل جدی نباشد. این موضوع هم روی بازیکنان تاثیرگذار بود. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و حتی وقتی سراپا حمله بودیم در ضد حمله منجر به گل آخر ماشین‌سازی در پایان بازی شد. باید خودمان را جمع کنیم چرا که انتهای فصل است. باید برای بازی بعد خودمان را آماده کنیم، حقیقت کار این است که ماشین‌سازی بهتر بازی کرد و زحمت کشید که پیروز میدان بود.

ربیعی یادآور شد: دیروز گفتم آنها با ذهنیت بازتر بازی می‌کنند، تکلیف تیم تاحدودی مشخص است و برای نشان دادن خود اینگونه بازی می‌کنند. روز بدمان بود، قطعا با این موضوع برخورد می‌کنیم. ما باید فضا را به سمت بچه‌هایی ببریم که جوان هستند و باانگیزه بیشتری بازی می‌کنند.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا شکست مس را انگیزه بالای ماشین‌سازی می‌دانید یا مشکل خط دفاع؟ گفت: عملکرد خط دفاع قابل دفاع نیست. بازیکنان ما بیشتر دوئل‌های یک به یک را شکست خوردند. از طرفی گفتم ماشین‌سازی واقعا با انگیزه بود به همین دلیل هر 2 مورد را می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول