اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اختصاص ۲۰ هزار متر زمین برای ساخت پیست در هادیشهر

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی در سفر به شهرستان جلفا، از اختصاص ۲۰ هزار متر زمین برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در مجموعه ورزشی هادیشهر خبر داد.

اختصاص ۲۰ هزار متر زمین برای ساخت پیست در هادیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پیرو انتصاب احمدزاده به‌عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان جلفا، سیامک امیرخیزی در جهت گسترش و ایجاد فضاهای ورزشی برای فعالیت علاقه‌مندان به رشته‌های موتور سواری و اتومبیلرانی و کمک به ساماندهی و سازماندهی آن در شهرستان جلفا به این شهرستان سفر کرد.

‌وی در بازدید از شهرستان جلفا  با فرج‌زاده، شهردار هادیشهر، احمدزاده، عضو شورای شهر، پورقاسم، رئیس اداره ورزش و جوانان جلفا، دیدار و گفت‌و‌گو کرد و طی جلسه‌ای ضمن تخصیص ۲۰ هزار متر زمین در مجموعه ورزشی هادیشهر به این منظور مقرر شد، ماشین‌آلات راهسازی و امکانات ساخت جهت خاکبرداری و مخلوط‌ریزی توسط شهرداری انجام شود.

امیرخیزی ‌با بیان اینکه ما با جدیت در پی ایجاد فضاهای ورزشی برای رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم، چرا که  باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانات و انرژی در مسیر درست آن مکان و محل مناسبی با تشکیلات منسجم و منظم را می‌طلبد، هر چقدر ما در این ضمینه فعالیت و سرمایه‌گذاری کنیم جا دارد و ‌باعث کاهش هزینه‌های گزافی خواهد بود که جامعه و خانواده‌ها متحمل می‌گردند.

 وی از تمامی مسوولانی که در سرتاسر استان در این زمینه دغدغه داشته و برای تحقق  این مهم قدم بر می‌دارند و هیات را یاری می‌نمایند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول