اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

میرهاشم از کسب مدال بازماند

تکواندوکار شایسته آذربایجان‌شرقی از کسب مدال المپیک بازماند.

میرهاشم از کسب مدال بازماند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرهاشم حسینی در مرحله یک هشتم نهایی وزن دوم المپیک توکیو، برابر "یو جن هوآنگ" نماینده چین تایپه که نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی، طلا و برنز قهرمانی آسیایی و ... را در کارنامه داشت، قرار گرفت و با نتیجه 18 بر 16 به برتری رسید.

 وی در ادامه و در دیدار دوم نتیجه را به "اولوگ بیک رشیداف" از ازبکستان قرار گرفت که 34 بر 22 برابر پدیده مسابقات نتیجه را واگذار کرد. رشیداف در مرحله قبلی هم قهرمان جهان از کره جنوبی را مغلوب کرده بود.

با راهیابی این هوگوپوش ازبکستانی به فینال، میرهاشم نیز در جدول رپه شارژ (شانس مجدد) قرار گرفت.

‌تکواندوکار آذربایجان‌شرقی در جدول رپه شارژ با "دای هون لی" نماینده پرافتخار کره‌جنوبی که نقره و برنز بازی‌های المپیک، طلا و برنز قهرمانی جهان و ... را در کارنامه داشت، مبارزه کرد و نتیجه را 30 بر 21 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

میرهاشم پیش از این سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی، جام جهانی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را داشته و تنها مدال المپیک در کلکسیون افتخاراتش کم بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول