اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بشتایم: برای کسب پیروزی مقابل سایپا همدل بودیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: همه عوامل از جمله بازیکنان و کادر فنی در این بازی کار خود را به خوبی انجام دادند.

بشتایم: برای کسب پیروزی مقابل سایپا همدل بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهزاد بشتایم پس از پیروزی مقابل سایپا، اظهار داشت: یک فصل سخت و فرسایشی را سپری کردیم و با وجود مشکلاتی که در این راستا وجود داشت، خدا را شکر همه عوامل از جمله بازیکنان و کادر فنی کار خود را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: در یک بازی مهم، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و قوی بازی کردیم. سایپا هم چیزی برای از دست دادن نداشت و طبق برنامه کادر فنی یک برد خوب به دست آوردیم. امروز جای هواداران خالی بود که اگر آنها امسال در ورزشگاه‌ها حضور داشتند، نتایج به مراتب بهتری کسب می‌کردیم.

مربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: از سقوط سایپا ناراحت شدیم، چون این باشگاه یک تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

بشتایم یادآور شد: جایگاه تراکتور بالاتر از این است. امروز بازیکنان ما همدل شده بودند که این برد را به دست بیاوریم و شانس خود برای کسب سهمیه را حفظ کنیم. این نتیجه، برای ما پایان خوبی بود که هواداران را برای آینده امیدوار نگه داشت.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول