اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نایب قهرمان المپیک توکیو: شکست دادن تیم ژاپن راحت نبود/تلاش می‌کنم دوره بعدی در بخش انفرادی المپیک حضور داشته باشم

المپین آذربایجان‌شرقی گفت: ژاپن با تمام قدرت آمده بود که به فینال مسابقات تکواندو تیمی راه یابد، اما توانستیم این تیم را در کشور خودش شکست دهیم.

نایب قهرمان المپیک توکیو: شکست دادن تیم ژاپن راحت نبود/تلاش می‌کنم دوره بعدی در بخش انفرادی المپیک حضور داشته باشم

امیرمحمد بخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: المپیک‌ بزرگترین میدان ورزشی هست هر کشوری که میزبانی می‌گیرد، تلاش می‌کند در تمام رشته‌های عملکرد مطلوبی داشته باشد و همین در رشته تکواندو هم برای میزبان صدق می‌کرد.

وی گفت: در بحث مسابقات تیمی که در ۲۰۲۰ توکیو به صورت آزمایشی برگزار شد ۵ تیم حضور داشتند که کشور ایران و‌ چین فینالیست شدند و باید بگویم ژاپن برای طلای تکواندو تیمی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و بازی اول ما با تیم میزبان بود و توانستیم با تمام قدرت برابر این تیم به برتری رسیده و به فینال مسابقات راه یابیم.

تکواندوکار آذربایجان‌شرقی افزود: برابر چین هم در راند اول برابر پیش رفتیم، اما متاسفانه در راند دوم نتیجه را واگذار کردیم و به مقام نایب قهرمانی المپیک دست یافتیم.

وی در مورد اردوهای تیم ملی تکواندو کشور پیش از المپیک گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شده و فدراسیون تکواندو نهایت تلاش خود را برای آمادگی تیم تکواندو انجام داد که جا دارد از تلاش رئیس و سایر مسوولان فدراسیون تکواندو تشکر کنم.

وی در مورد اینکه نتایج بخش انفرادی و عدم نتیجه‌گیری تکواندوکاران بخش انفرادی متذکر شد: آرمین هادی‌پور و میرهاشم‌ حسینی مثل برادران من هستند و با شکست‌های‌شان ناراحت و‌ با پیروزی‌های‌شان شاد می‌شویم و وقتی نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند من هم به شدت ناراحت شدم اما در مورد عدم نتیجه‌گیری تکواندو در بخش انفرادی باید مربیان تیم صحبت کنند و من فقط می‌توانم در مورد بخش تیمی اظهار نظر کنم.

امیرمحمد بخشی تصریح کرد: خوشحالم که تلاش من و عرفان ناظمی بی‌نتیجه نمانده و توانستیم در المپیک توکیو به مدال دست یابیم و جا دارد ‌از خانواده‌ام‌ که‌ زحمت من را ‌کشیدند‌ و من را به این‌ جایگاه رساندند تشکر کنم. و یک تشکر ‌ویژه می‌کنم از مدیر کل ورزش استان آقای بهتاج و رئیس هیات تکواندو استان آقای رنجبر‌پور که همیشه هوای ما را داشتند.

این تکواندوکار ملی‌پوش میانه‌ای در پایان گفت: تلاش می‌کنم در دوره بعدی المپیک در بخش انفرادی مسابقات جوایز حضور را یافته و بتوانم این بار در بخش انفرادی به مدال المپیک دست یابم.

انتهای پیام/60017/س  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول