اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرویز هادی: هنوز از کشتی خداحافظی نکردم/سابقه برد برابر افراد روی سکو المپیک را داشتم

قهرمان ۲ دوره بازی‌های آسیایی و نفر سوم مسابقات جهانی مجارستان در کشتی آزاد، گفت: سابقه شکست دادن کشتی‌گیران روی سکوی المپیک توکیو را داشته‌ام.

پرویز هادی: هنوز از کشتی خداحافظی نکردم/سابقه برد برابر افراد روی سکو المپیک را داشتم

پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: همیشه افتخار کردم که پرچم کشورم در مسابقات آسیایی و بین‌المللی را به اهتزاز درآوردم و افتخار‌آفرینی کردم و هموطنانم و همشهری‌هایم به من لطف داشته و همیشه من را تشویق کردند.

وی در مورد مسابقات کشتی المپیک گفت: در مسابقات المپیک در کشتی آزاد سنگین وزن با دیدن سکوی قهرمانی افسوس خوردم. من به غیر از کشتی‌گیر آمریکایی که برای اولین بار می‌دیدمش، با سایر افراد حاضر روی سکو المپیک مبارزه کرده و به پیروزی رسیده بودم ولی حضورم در المپیک مسیر نشد و الان در شورا شهر تبریز برای جوانان خدمت می‌کنم تا در حوزه ورزش بتوانیم قهرمانان آینده و افراد بااستعداد را شناسایی و شرایط‌شان برای حضور در مسابقات آسیایی و المپیک را مهیا کنیم.

وی یادآور شد: من هنوز از کشتی خداحافظی نکردم و تا این فدراسیون فعلی روی کار است کشتی نخواهم گرفت، اما تمریناتم را ادامه می‌دهم.

پرویز هادی در مورد شانس حضورش در بازی‌های آسیایی 2022 جهت کسب سومین مدال طلایش در این رقابت‌ها گفت: با‌ شرایط فعلی فدراسیون کشتی، فعلا به تنهایی تمرین می‌کنم و از مسابقات دور افتادم و آینده را نمی‌دانم چطور شود و فعلا تمرکز کردم تکلیفی که مردم روی دوشم گذاشته‌اند را به خوبی ادا کنم.

پرویز هادی کشتی‌گیر سنگین وزن تبریزی با کسب 2 مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچوان کره و جاکارتا اندونزی، پرافتخارترین ورزشکار ‌آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی است.

وی با وجود دوبار کسب سهمیه در المپیک‌های لندن و ریو، از لیست کشتی‌گیران اعزامی به المپیک خط خورد و در لیست اولیه انتخابی کشتی برای المپیک توکیو، نامش نبود و همین سبب اعتراض پرویز هادی گردید که دبیر رئیس فدراسیون کشتی مصاحبه‌ای دور از انتظار علیه پرویز هادی داشت.

هر چند با اعتراض نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس و مدیران ورزش استان، در لیست بعدی نامش گنجانده شده بود اما پرویز هادی تصمیم گرفت دیگر در دوره این فدراسیون، کشتی نگیرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول