اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعزام تیم فیتنس چلنج آذربایجان‌شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

تیم فیتنس چلنج آقایان و بانوان استان آذربایجان‌شرقی به اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور به میزبانی تهران اعزام شدند.

اعزام تیم فیتنس چلنج آذربایجان‌شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پس از برگزاری بازبینی کمیته فنی بانوان و آقایان این رشته‌، تیم منتخب فیتنس چلنج آذربایجان‌شرقی جهت حضور در این دوره مسابقات که در ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران با حضور ورزشکاران برتر سراسر کشور برگزار خواهد شد، اعزام شدند.

تیم فیتنس چلنج آقایان استان آذربایجان‌شرقی متشکل از رضا‌علی اکبری‌، سعید حسینوند، محمدرضا محمدیان و سید‌سجاد مرتضوی‌، ‌احمد امانی‌، سعید سلیمانزاده و با مربیگری و سرپرستی محمد عابدی ‌و در بخش بانوان شهلا سلامی‌، حنانه غفاری اعضای تیم با مربیگری و سرپرستی لیلا سلامی و زهرا پورفولادی به عنوان داور  در این رقابت‌ها خواهند بود.

رشته فیتنس چلنج در سال ۲۰۲۱ از طرف فدراسیون جهانی بدنسازی و فیتنس (IFBB) با نگاهی سلامت محور و با هدف تشویق همه گروه‌های سنی به داشتن سبک زندگی سالم ایجاد شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول