اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

داستان ناتمام سد معبر در تبریز

عضو شورای شهر تبریز گفت: موضوع هرج و مرج سد معبر است که متاسفانه اخیراً زیاد شده است که در این راستا نیز به شهرداری مجوز دادیم با عقد قراردادی با نیروی انتظامی، نسبت به حل این موضوع با همکاری نیروی انتظامی اقدام کند.

داستان ناتمام سد معبر در تبریز

فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: وقتی تبصره‌های دائمی سال ۱۴۰۰ را که تدوین می‌کردیم ۲ موضوع را مد نظر قرار دادیم که یکی عقد قرارداد با پلیس در راستای اجرای برنامه راهبردی عملیاتی  پنج‌ ساله شهرداری است.

وی با بیان اینکه قدردان زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور و شهر هستیم، گفت:  شهرداری مجاز است برای حل ترافیک با راهنمایی و رانندگی همکاری و تجهیزات مورد نیاز را تامین کند.

بابایی‌اقدم با بیان اینکه دومین تبصره، موضوع هرج و مرج سد معبر است که متاسفانه اخیراً زیاد شده است که در این راستا نیز به شهرداری مجوز دادیم با عقد قراردادی با نیروی انتظامی نسبت به حل این موضوع با همکاری نیروی انتظامی اقدام کند.

این عضو شورای اسلامی شهر بابیان اینکه این ۲ بند تا به امروز مسکوت مانده است و در حوزه ساخت و ساز نیز همکاری‌هایی داریم که امیدوارم در این سه حوزه مطروحه همکاری مناسبی داشته باشیم و منجر به عقد قرارداد و رفع مشکل شود.

بابایی‌اقدم افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری از کنترل سد معبر عاجز است و ایمان داریم پلیس این کار را راحت‌تر انجام می‌دهد مطمئناً شورا نیز در این راستا همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/60034/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول